Connect with us

Media

TVR 2 va difuză o ediţie specială a emisiunii Câştiga România dedicată Zilei Europei

Published

on

Ana-Maria Brânză, Diana Cavallioti şi Zoli Toth intră în concursul de cultură generală de la TVR 2 pentru a aduce bucurie unor elevi olimpici.

În data de 9 mai sărbătorim Ziua Europei, iar Virgil Ianţu, gazda emisiunii „Câştigă România!” a pregatit telespectatorilor TVR 2 o ediţie specială, alături de trei români care ne-au reprezentat cu mândrie în Europa şi în lume. Sumele obţinute în ediţia specială „Câştigă România!”  se vor duce către trei elevi olimpici, drept răsplată a efortului pe care îl fac pentru a duce numele României în cele mai renumite concursuri.

Miercuri, 9 mai, de la ora 20.00, în platoul „Câştigă România!” vor răspunde la întrebări de cultură generală trei români de care suntem mândri: scrimera Ana-Maria Brânză, campioană olimpică la Jocurile Olimpice de vară din 2008 de la Beijing, campioană olimpică pe echipe la ediția din 2016 de la Rio de Janeiro, de două ori campioană mondială pe echipe și de șapte ori campioană europeană. Concurent este si actriţa Diana Cavallioti, eroina filmului “Ana, mon amour”, producţie care anul trecut a primit “Ursul de argint” pentru cea mai buna realizare artistică, la Festivalului Internaţional de Film de la Berlin.

Vă mai amintiţi de Eurovision 2005? Printre invitaţii lui Virgil Ianţu se numără şi artistul Zoli Toth, care în urmă cu 13 ani, alături de trupa Sistem și Luminița Anghel, urca România pentru prima dată pe “podiumul” Eurovision şi aducea iubitorilor muzicii merituoasa “medalie de bronz”.

„Va fi o ediţie dinamică dar şi distractivă, cu multe întrebări de cultură generală. M-am bucurat să îi revăd pe Ana-Maria Brânză, Diana Cavallioti şi Zoli Toth, români care au făcut performanţă în Europa, pe care îi cunosc şi îi apreciez mult. Pe 9 mai, nu rataţi o ediţie <Câştigă România!> de care o să vă bucuraţi!”, a spus prezentatorul Virgil Ianţu.

” Va fi o ediţie <Câştigă România!> deosebită în care Ana Maria Brânză, Diana Cavallioti şi Zoli Toth se vor duela în cunoştinţe de cultură generală pe teme despre România, iar sumele câștigate de participanţi vor fi folosite pentru a susţine trei copii olimpici într-o minivacanţă de trei zile la Bruxelles. Elevii vor vizita Parlamentul European, într-un tur organizat cu ajutorul Ministerului Afacerilor Externe”, a spus Diana Pascal, producătorul emisiunii.

Producție 100% românească, dezvoltată de Televiziunea Română împreună cu compania Zucchero Media, „Câştigă România!” este o emisiune-concurs de cultură generală difuzată la TVR 2 al cărei prezentator este Virgil Ianţu. În fiecare ediție, în platoul emisiunii se află trei concurenți. Calculatorul alege de pe harta României un județ de graniță ca punct de plecare, iar misiunea celor aflați în concurs este să ajungă într-un județ, tot de graniță. Pentru a merge mai departe, participanții trebuie să răspundă corect la întrebări de cultură generală ce au legătură cu județele „prin care trec”. Concurentul care reușeşte să câștige zece ediții consecutive, maximum de ediții la care poate participa prin regulament, intră și în posesia Marelui Premiu ”Câștigă România”, un autoturism.

„Câștigă România!”a devenit una dintre cele mai cunoscute emisiuni de gen din Romania, iar emisiunea a fost remarcată şi la nivel internațional. Anul trecut, emisiunea-concurs de pe TVR 2 s-a lansat pe piața internațională sub numele de „Win your country”, iar în premieră, producţia TVR a fost selecționată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). Anul acesta  concursul de cultură generală de la TVR 2 a fost selectat în finala “International Format Awards 2018”, la secțiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiție internațională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Media

TVR 2: Preselecţii „Câştigă România!” în Capitală

Published

on

Virgil Ianțu, gazda „Câștigă România!”, invită pasionații concursurilor cultură generală să se înscrie la preselecţiile unicului program de acest gen pe teme despre România din peisajul media!

 

În data de 15 noiembrie, între orele 14:00 și 19:00, la sediul Televiziunii Române, intrarea din strada Strada Ermil Pangrati nr. 28, sector 1, Bucureşti, fanii „Câștigă România!” au şansa să-şi împlinească visul: să devină concurenţi şi să câştige premiile puse în joc de TVR 2 şi TVR 2 HD.

Concurs unic în peisajul media, „Câștigă România!” vine în întâmpinarea dorinței fanilor şi îi provoacă pe toţi cei dornici să-şi testeze cunoştinţele de cultură generală pe teme despre ţara noastră şi să ia parte la preselecţiile celui de-al şaselea sezon.

 

Producţie 100% românească, a Televiziunii Române împreună cu compania Zucchero Media, “Câştigă România!” este o emisiune-concurs de cultură generală difuzată la TVR 2 şi TVR 2 HD prezentată de Virgil Ianţu. În fiecare ediţie, în platoul emisiunii se află trei concurenţi. Calculatorul alege de pe harta României un judeţ de graniţă ca punct de plecare, iar misiunea celor aflaţi în concurs este să ajungă într-un alt judeţ, tot de graniţă. Pentru a merge mai departe, participanţii trebuie să răspundă corect la întrebări de cultură generală ce au legătură cu judeţele “prin care trec”. Concurentul care reuşeşte să câştige zece ediţii consecutive, maximum de ediţii la care poate participa prin regulament, intră şi în posesia Marelui Premiu “Câştigă România”, un autoturism.

 

“Câştigă România!”a devenit una dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite emisiuni de gen din Romania, aceasta fiind remarcată şi la nivel internaţional. Emisiunea-concurs de pe TVR 2  s-a lansat pe piaţa internaţională, iar în premieră formatul românesc prezentat de Virgil Ianţu va fi adaptat pentru publicul american. Actriţa Whoopi Goldberg va fi producătoarea show-ului, care se va intitula „Win Your Country“.

În 2017, producţia TVR a fost selecţionată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). Un an mai târziu, concursul de cultură generală de la TVR 2 a fost selectat în finala “International Format Awards 2018”, la secţiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiţie internaţională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

Continue Reading

Media

Ştirile TVR vor fi prezentate într-un decor nou, dintr-un studio multifuncţional

Published

on

Emisiunile informative ale Televiziunii Române vor fi transmise, din 3 noiembrie 2019,  din Studioul 2 al TVR, care a fost transformat într-un platou TV multifuncţional, dotat cu tehnologie modernă, care asigură transmisia în sistem High Definition. Acest proiect este parte a unui proces mai amplu de modernizare a televiziunii publice care va emite integral, în sistem HD, pe canalele TVR 1 şi TVR 2.

„Noua identitate vizuală a Știrilor TVR oferă telespectatorilor o imagine comparabilă cu cea a unui program informativ de la orice post european”, declară Mădălina Rădulescu, director al Ştirilor TVR. „În spatele tehnologiei moderne rămâne, însă, esenţa ştirilor reprezentative pentru misiunea televiziunii publice. O selecție riguroasă, relevanţa informației şi credibilitatea dobândită prin verificarea atentă a surselor fac ca subiectele din cele aproape 12 ore zilnic de programe informative, difuzate pe canalele TVR, să servească interesului tuturor telespectatorilor”, adaugă Mădălina Rădulescu.

 

Transmisiunile din noul studio vor beneficia atât de tehnologia High Definition, cât şi de o dinamică vizuală sporită, asigurată de un Video Wall de 30 m² de led HD de înaltă rezoluţie, completat de un wall secundar de 15 m² în tehnologie IPS şi de un pachet grafic modern.

Ecranele sunt integrate într-un concept scenografic nou, realizat de arhitectul Petre Ţalea, care  asigură „identitatea Ştirilor TVR prin imaginea spaţiului creat atât prin formă, materiale, cât şi prin dispunerea spaţiilor de prezentare, inclusiv pe verticală”.

 

Studioul 2 al Televiziunii Române va găzdui Telejurnalele TVR 1 şi TVR 2, precum şi producţii de actualitate ale televiziunii publice.

 

Canalele TVR 1 şi TVR 2 ale Televiziunii Române vor emite, din 3 noiembrie 2019, integral, în sistem High Definition (HD), oferind telespectatorilor o experienţă vizuală care va dubla calitatea producţiilor precum „Vedeta populară”, „Câștigă România!”, „Dosar România”, „Dispăruți fără urmă”, „Memorialul durerii”, „Drag de România mea!”, dar şi a filmelor şi documentarelor TVR.

 

Canalele TVR 1 HD şi TVR 2 HD vor putea fi recepţionate în sistem digital terestru, la nivel naţional (DVBT2); prin satelit, în pachetul emis de SRTv, precum şi în sistem digital, la toţi operatorii de cablu din România.

Continue Reading

International

CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF

Published

on

CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF Tranzacția este evaluată la aproximativ 2.1 miliarde USD 4.58 USD per acțiune comună din clasa A în numerar 32% Premium la prețul de acțiune neafectat

Hamilton, Bermuda – 27 octombrie, 2019 – Central Media Entreprises Ltd. (“CME” sau “Compania”) (NASDAQ / Prague Stock Exchange: CETV) a anunțat astăzi că a semnat un acord final de achiziție a companiei de către un afiliat al PPF Group N.V. (“PPF Group”), într-o tranzacție în numerar evaluată la aproximativ 2.1 miliarde USD.

Conform clauzelor acestui contract, deținătorii acțiunilor comune din clasa A, emise și restante, vor primi 4.58 USD pe acțiune. Această evaluare reprezintă o majorare de aproximativ 32% din prețul acțiunilor CME, înainte de anunțul din 25 martie 2019, referitor la inițierea unui proces de explorare și evaluare al posibilelor strategii alternative de către Companie.

Jim Billock, Președintele Consiliului Director al CME, a declarat “Comitetul Special al Consiliului împreună cu consilierii noștri au realizat o evaluare extinsă a alternativelor implicând un număr semnificativ de părți strategice și financiare. Anunțul de astăzi reafirmă angajamentul nostru de a oferi valoare tuturor acționarilor.”

Printr-o declarație comună, Michael Del Nin si Christoph Mainusch, Co-Chief Executives Officers, au declarat următoarele: “În ultimii șase ani, în timp ce transformam acest business asigurând o creștere uimitoare a profitabilității, focusul nostru a fost acela de a crea valoare pentru proprietarii noștri. Această tranzacție care reprezintă punctul culminant al acestor eforturi, este corectă pentru acționari și o concluzie satisfăcătoare a uneia dintre cele mai reușite transformări ale unei companii de media de top din aceste timpuri. Ne bucurăm că Grupul PPF, cu rezultate de business deosebite în mai multe industrii, împărtășește perspectiva noastră asupra conținutului local și a capacității sale de a atrage audiențe mari în televiziune.”

Acest contract a fost aprobat în unanimitate de către CME Consiliul Director, în baza recomandării Comitetului Special al Consiliului. AT&T Inc, cel mai mare acționar al CME, a votat în favoarea tranzacției. Achiziția urmează să fie finalizată la jumătatea anului 2020, după ce va primi aprobările necesare și după ce se vor aduce la îndeplinire clauzele contractuale. Încheierea tranzacției nu este supusă niciunei constrângeri financiare.

Consilierii finaciari ai Companiei au fost Allen & Company LLC și Bank of America Merrill Lynch, iar consilier juridic a fost Covington & Burling LLP.

Despre CME: CME este o companie de media și divertisment cu afaceri în cinci țări din Europa Centrală și de Est, cu o populație cumulată de aproximativ 45 milioane de oameni. Operațiunile CME cuprind 30 de televiziuni în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady și Ring), Republica Cehă (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action și Nova Gold), România ((PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV Internațional și PRO TV Chișinău), Slovacia (TV Markíza, Markíza International, Doma și Dajto) și Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto și Kino). CME este listat la NASDAQ Global Select Market și la Prague Stock Exchange sub simbolul “CETV”.

Continue Reading

Trending