Connect with us

Media

Show-ul de cultura generală VREI SĂ FII MILIONAR revine în peisajul media românesc!

Published

on

Vrei sa fii milionar?”, cel mai popular quiz show de Prime Time din istoria televiziunii, revine in grila Kanal D, in aceasta toamna. Suspansul, tensiunea permanenta ce deriva din modul de realizare a formatului si miza uriasa a acestuia au facut din „Vrei sa fii milionar?” o emisiune de succes.

In 2011, Kanal D incepea in forta difuzarea ”Vrei sa fii milionar?”, au urmat trei sezoane in care show-ul a inregistrat audiente remarcabile. Castigurile concurentilor de la „Vrei sa fii milionar?” au insumat o cifra uriasa, de aproximativ 2 milioane lei (RON).

Toti cei interesati sa participe la concursul televizat se pot inscrie la casting accesand casting.kanald.ro.

 

Anul acesta se implinesc 20 de ani de la aparitia formatului original „Vrei sa fii milionar?”

„ Vrei sa fii milioanar?” („Who Wants To Be A Millionaire?”) este cel mai cunoscut format quiz din lume. A fost produs pentru prima data in Marea Britanie, pe reteaua ITV, in septembrie 1998. Anul acesta se implinesc doua decenii de cand „Vrei sa fii milionar?” intra in din casele telespectatorilor intreaga lume. Show-ul a devenit la scurt timp de la lansare un fenomen din punct de vedere al ratingului, cu o audienta medie de 19 milioane de telespectatori.  De atunci formatul a fost prezent in peste 120 de tari.

Impactul pe care l-a avut „Vrei sa fii milionar?” la nivel social e unul considerabil, pornind de la apartitia unei game complexe de produse interactive, aplicatii educationale care au la baza jocul si pana la  filmul de succes „Slumdog Millionaire”, castigator al premiului Oscar, ce are in centrul povestii chiar celebrul concurs.

Formatul „Vrei sa fii milionar?” a castigat zeci de premii la nivel mondial, inclusiv un premiu BAFTA, o distinctie Emmy, sapte premii nationale de televiziune in Marea Britanie. In Romania, emisiunea „Vrei sa fii milionar?”, difuzata la Kanal D, a obtinut o serie de distinctii, printre care si Premiul TV Mania pentru Cea mai buna emisiune de divertisment.

Emisiunea concurs iconica „Vrei sa fii milionar?” este un format realizat de Sony Pictures Television (SPT), distribuit international de SPT. 

 

Media

TVR: Romania va participa la Eurovision si in 2019

Published

on

Consiliul de Administraţie (CA) al TVR a aprobat înscrierea României la cea de-a 64-a ediţie a Eurovision Song Contest (ESC), în limita bugetului aprobat pe anul 2019.

Potrivit calendarului stabilit de European Broadcasting Union (EBU), organizatorul competiţiei, lista finală a ţărilor înscrise urmează a fi anunţată la finalul anului. Anul viitor, competiţia muzicală va avea loc în Israel, în luna mai, după ce Netta a câştigat Eurovision 2018 de la Lisabona, cu piesa “Toy”.

Concursul Eurovision este cea mai importantă competiţie muzicală internaţională, organizată de EBU – cea mai mare asociaţie a televiziunilor publice din Europa. European Song Contest (ESC) se desfăşoară în fiecare an, începând din 1956. Show-ul este unul dintre cele mai longevive şi mai urmărite programe de televiziune din lume, fiind transmis atât în Europa, cât şi în Australia, Asia şi Statele Unite.

Televiziunea Română, membră a EBU, este organizatoarea Selecţiei Naţionale şi participă la competiţia europeană din anul 1993.

Cele mai bune performanţe ale României la acest concurs au fost: de două ori locul al treilea (Luminiţa Anghel & Sistem – Kiev, 2005; Paula Seling şi Ovi – Oslo, 2010) şi o dată locul al patrulea (Mihai Trăistariu – Atena, 2006). Melodia românească cu cel mai mare punctaj obţinut în finala Eurovision (172 de puncte) este Tornero, interpretată de Mihai Trăistariu.

Continue Reading

Media

Încep preselecțiile pentru sezonul #9suprem Românii au talent!

Published

on

Încep preselecțiile pentru sezonul #9suprem Românii au talent! Toată România vine la București sâmbătă și duminică, 15 și 16 septembrie, dar și pe 14 și 15 octombrie, la World Trade Center, începând cu ora 10:00.

Talentul este cel care te poate face cunoscut, care poate schimba lumea, poate bucura și emoționa, dar și cel care îți deschide noi orizonturi. Fii cel care aduce spectacolul pe scena celui mai iubit show de divertisment, cucerește publicul cu abilitățile tale și intră în lupta pentru titlul de erou național. Asta e șansa ta să scrii istorie pe scena Românii au talent! Ai un talent și vrei să-l arăți tuturor? Înscrie-te pe romaniiautalent.protv.ro, pe WhatsApp, la numărul 0752.142.683, sau vino direct la preselecții weekend-ul acesta și pe 14 și 15 octombrie!

Fii vânător de talent în sezonul #9suprem Românii au talent!

Ai un talent în familie sau poate ai un talent în gașcă. Oriunde ai fi sau de oriunde l-ai ști, hai să-l facem mare! Intră pe romaniiautalent.protv.ro, înscrie un concurent în preselecții pentru noul sezon Românii au talent și poți câștiga 3000 de euro! Vânător de talent, să înceapă căutarea!

Continue Reading

Media

Cel mai urmarit serial de televiziune revine cu un nou sezon!

Published

on

Las Fierbinți, cel mai urmărit serial din România, revine marți, 11 septembrie, cu cel de-al 14-lea sezon. Aventurile celebrelor personaje continuă în această toamnă, în fiecare seară de marți și joi, de la ora 20:30, informeaza radardemedia.ro .

Povestea fascinantă a fierbințenilor se scrie în același ton, cu mult umor și bună dispoziție, cu răsturnări de situație și conjuncturi nebănuite. Și în acest sezon, Bobiță va încerca resuscitarea ”business-ului” de la cârciumă, Vasile va fi la fel de iresponsabil pentru comunitatea pe care o conduce, iar Aspirina va fi focusată pe tot felul de „combinații” mărunte care să-i asigure traiul. Dacă se va apuca vreunul dintre ei de muncă, vom afla în această toamnă la PRO TV.

Bobiță, Dorel, Giani, Celentano, Firicel, Ardiles, Aspirina, Gianina, Dalida, Vasile, Robi, Brânzoi și Rață și-au pregătit hainele de sărbătoare, au făcut curățenie în gospodării și sunt gata de reîntâlnirea cu telespectatorii, începând din 11 septembrie.

Las Fierbinți – cel mai bun serial din România!

Las Fierbinți este cel mai urmărit serial din România și își adjudecă slotul de difuzare de fiecare dată. Sezonul 13 a fost lider de audiență, înregistrând 11.2 puncte de rating și 31.7% share la nivelul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit aventurile fierbințenilor din sezonul trecut.

Las Fierbinți – Din 11 septembrie, țara o arde pe comedie în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

Continue Reading

Trending