Connect with us

Media

Show-ul de cultura generală VREI SĂ FII MILIONAR revine în peisajul media românesc!

Published

on

Vrei sa fii milionar?”, cel mai popular quiz show de Prime Time din istoria televiziunii, revine in grila Kanal D, in aceasta toamna. Suspansul, tensiunea permanenta ce deriva din modul de realizare a formatului si miza uriasa a acestuia au facut din „Vrei sa fii milionar?” o emisiune de succes.

In 2011, Kanal D incepea in forta difuzarea ”Vrei sa fii milionar?”, au urmat trei sezoane in care show-ul a inregistrat audiente remarcabile. Castigurile concurentilor de la „Vrei sa fii milionar?” au insumat o cifra uriasa, de aproximativ 2 milioane lei (RON).

Toti cei interesati sa participe la concursul televizat se pot inscrie la casting accesand casting.kanald.ro.

 

Anul acesta se implinesc 20 de ani de la aparitia formatului original „Vrei sa fii milionar?”

„ Vrei sa fii milioanar?” („Who Wants To Be A Millionaire?”) este cel mai cunoscut format quiz din lume. A fost produs pentru prima data in Marea Britanie, pe reteaua ITV, in septembrie 1998. Anul acesta se implinesc doua decenii de cand „Vrei sa fii milionar?” intra in din casele telespectatorilor intreaga lume. Show-ul a devenit la scurt timp de la lansare un fenomen din punct de vedere al ratingului, cu o audienta medie de 19 milioane de telespectatori.  De atunci formatul a fost prezent in peste 120 de tari.

Impactul pe care l-a avut „Vrei sa fii milionar?” la nivel social e unul considerabil, pornind de la apartitia unei game complexe de produse interactive, aplicatii educationale care au la baza jocul si pana la  filmul de succes „Slumdog Millionaire”, castigator al premiului Oscar, ce are in centrul povestii chiar celebrul concurs.

Formatul „Vrei sa fii milionar?” a castigat zeci de premii la nivel mondial, inclusiv un premiu BAFTA, o distinctie Emmy, sapte premii nationale de televiziune in Marea Britanie. In Romania, emisiunea „Vrei sa fii milionar?”, difuzata la Kanal D, a obtinut o serie de distinctii, printre care si Premiul TV Mania pentru Cea mai buna emisiune de divertisment.

Emisiunea concurs iconica „Vrei sa fii milionar?” este un format realizat de Sony Pictures Television (SPT), distribuit international de SPT. 

 

Media

Digi Life prezintă în premieră documentarul MARTORUL 248 – Educație

Published

on

În România, abandonul școlar este îngrijorător, iar în lipsa experiențelor de învățare adecvate, copiii din zonele sărace rămân captivi în mediul familial marcat de privațiuni, ostil dezvoltării lor. Copiii din zonele cele mai sărace încep școala fără noțiuni de bază, cum ar fi abilitatea de a identifica cifrele sau culorile.

Acasă nu au cărți, iar părinții nu sunt conștienți nici măcar cât de important este să vorbească cu copiii lor, cu atât mai puțin să le citească. Inevitabil, acești copii intră în sistemul educațional cu un decalaj semnificativ față de colegii lor, pe care de cele mai multe ori nu reușesc să îl depășească.

Documentarul „Martorul 248”, difuzat în premieră națională pe DIGI LIFE, în data de 6 decembrie 2018, la ora 21:00, prezintă cauzele și contextul social al acestui fenomen, cu scopul de a crește conștientizarea publică în ce privește nerespectarea dreptului legal la educație.

Filmul este precedat de o dezbatere de 30 de minute, în care specialiști în domeniu vor discuta despre obstacolele sociale care transformă bunele intenții în eșecuri legislative. La dezbatere vor participa Dinu Constantin, primarul comunei Gura Șutii (prin telefon), sociologul Codrin Scutaru, Alina Seghedi, cofondator Reality Check și Simona Bobea, manager județean Asociația Ovidiu Ro.

În urmă cu doi ani, Asociația OvidiuRo, inițiatoarea proiectului “Fiecare copil în grădiniță”,  anunța adoptarea Hotărârii de Guvern pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 248/2015. Legea încurajează prezența la grădiniță a copiilor, prin acordarea unui tichet social pentru grădiniță, în valoare de 50 de lei lunar. Stimulentul se acordă familiilor cu venituri lunare mai mici de 284 de lei per membru de familie și este condiționat de prezența zilnică la grădiniță a celor mici.

În practică, însă, deși au dreptul la educație, mii de copii români nu beneficiază de ea. Rămân acasă, acolo unde șansele lor de a-și atinge adevăratul potențial sunt aproape nule.

 Oferim și noi tichete sociale, venim în sprijinul UAT-urilor, primăriilor, copiilor care nu au reprezentant legal lângă ei și aceste tichete, ale acestor copii, le acoperim noi, Asociația OvidiuRo – tichetul social. Părinții nu dau importanță educației, pentru că nici ei la rândul lor nu au mers la școală. Iar problema este alta, nu vorbim că Statul nu a reușit să îi aducă, legea nu s-a implementat în toată România și nu se implementează exact cum trebuie. Din vina… neinformării. La nivel de instituție”, explică Simona Bobea, reprezentant Asociația OvidiuRO.

Integrarea copiilor nevoiași în program, se poate face într-adevăr dacă există bunăvoință. Dacă instituțiile lucrează având ca principal interes viitorul acestor copii. Pentru că atunci când vorbim despre destinul copiilor, vorbim despre viitorul țării și despre adulții de peste 20 de ani.

„Consider că grădinița este o bază pentru dezvoltarea copilului și a omului în societate, în general. Își dezvoltă abilitățile de socializare, își pune bazele dezvoltării limbajului, face cunoștință cu mediul înconjurător. Este momentul în care ei își fac prieteni. În familie, vă dați seama, acest lucru n-ar fi posibil. Unui copil care nu a trecut prin grădiniță îi este mult mai greu să facă fața rigorilor școlii. Un copil care nu a frecventat grădinița poate abandona școala sau se poate adapta mult mai greu”, este de părere Roxana Ciocoiu, învățătoare la Școala Gimnazială Iancului, din București.

MARTORUL 248 – EDUCAȚIA PREȘCOLARĂ” face parte dintr-o serie de opt documentare care abordează teme sensibile ale societății românești și care vor fi difuzate în curând pe Digi Life. Filmul documentar este o producție Oblique Media Film și Atic Pictures, regizat de Cristina Dobrițoiu și Titi Rădoaie, avându-i producători pe Adela Vrînceanu Celebidachi, Titi Rădoaie, Dan Iancău și Cristina Dobrițoiu. Filmul a fost realizat cu sprijinul OMD, Publicis Groupe, Chio, Jysk, Hervis Sport, Agricola, Noriel.

Continue Reading

Media

PROTVPlus.ro lansează serialul Viața bate vlogul!

Published

on

Ai simțit vreodată că ai o problemă și nimeni nu te crede sau înțelege, că nu ți-ai găsit calea, că ai un secret de care ții cu dinții și speri ca nimeni să nu-l afle, că ți-e rușine de tine sau cu tine? Noul serial Viața bate vlogul, lansat de PROTVPlus.ro și Tru., îți va arăta că nu ești singur, că vei găsi întotdeauna oamenii și resursele să treci peste problemele care îți apar în cale, indiferent cât de complicate sau de nerezolvat ar părea acestea.

Viața bate vlogul este un mix între serial, reality show și vlogging, în care vom afla poveștile deloc simple de viață spuse de 8 vloggeri urmăriți de comunicăți numeroase de fani: Emil Rengle, Alpaca, Mimi, Levin, Maria Zvinca, Radu Constantin, Miru, Robert Ionescu.

“Comunicarea este cheia succesului. De ce? Pentru că a comunica înseamnă, implicit, a te comunica. Pe tine. Așa cum ești. Să vorbești despre tine, fără bariere, făra inhibiții și fără frici te călăuzește pe un drum de autocunoaștere care nu este întotdeauna drumul cel mai plăcut. Asta s-a întâmplat și cu invitații mei în Viața bate vlogul: și-au deschis sufletele, am vorbit despre probleme reale ale tinerilor din școlile noastre și de pe internet. Adică lucruri prin care trecem noi și toți prietenii noștri în fiecare zi. Am comunicat, iar prin comunicare am găsit soluții.”, a spus Emil Rengle, moderatorul și unul dintre cei 8 vloggeri care-și spune povestea despre serialul Viața bate vlogul.

Fiecare episod va spune povestea unuia dintre cei 8 vloggeri din prisma problemelor sau a perioadelor grele din viața acestuia. Viața bate vlogul va aborda subiecte grele, care reprezintă probleme reale și frecvente în societatea contemporană: bullying, alcoolism, violență, consum de droguri, sexualitate și multe altele. Serialul online își propune să le ofere tinerilor un safe zone în care să se regăsească, să nu se mai simtă diferiți, să se deschidă. De asemenea, serialul poate oferi o mână de ajutor și pentru părinții care văd în copiii lor că ar putea trece prin perioade mai dificile și nu știu cum să îi abordeze: cum pot ei interveni pentru a stopa hărțuirea în școli sau care sunt primele semne pe care le dă un tânăr care are probleme sunt doar câteva exemple.

Luni, 19 noiembrie, ora 10:00, serialul online Viața bate vlogul va avea premiera pe protvplus.ro!

Continue Reading

Media

Premiul pentru competitia Ninja Warrior România nu a fost acordat!

Published

on

Duminică seară, cei mai buni concurenți Ninja Warrior România au luptat în marea finală a competiției. 25 de români au sfidat limitele în cel mai puternic show cu obstacole din lume în încercarea de a ajunge la Muntele Midoriyama și de a câștiga marele premiu de 100.000 de euro, dar și titlul pe care doar 6 sportivi din întreaga lume au reușit să-l cucerească, cel de Ninja Warrior.

Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Show-ul a înregistrat 7.6 puncte de rating și 19.3% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă KANAL D avea 6.1 puncte de rating și 15.5% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, marea finală Ninja Warrior România, iar în minutul de aur de la ora 20:47, peste 1.9 milioane de români urmăreau cu sufletul la gură parcursul celor mai buni 25 de războinici.

Chiar dacă traseele au fost extrem de dificile, iar lupta contra-cronometru le-a dat mari bătăi de cap celor ajunși în marea finală, George Mariș este românul care a reușit în cel mai scurt timp să facă cea mai lungă cursă din emisiune, fiind desemnat cel mai bun concurent Ninja Warrior România.

Continue Reading

Trending