Connect with us

Media

PRO TV a achiziționat licența de producție a formatului Ninja Warrior!

Published

on

PRO TV a achiziționat licența celei mai spectaculoase competiții sportive prezentată într-un format de televiziune: Ninja Warrior. În premieră în România, show-ul va testa limitele fizice și psihice ale concurenților, într-o cursă extremă în care emoția va fi la un nivel greu de imaginat, anunta radardemedia.ro .  

Ninja Warrior este un format de televiziune unde sute de concurenți traversează un traseu cu foarte multe obstacole pentru a ajunge la cea mai dură provocare: cucerirea Muntelui Midoriyama. Midoriyama este o structură gigantică de oțel pe care doar adevărații războinici o pot cuceri după ce reușesc să treacă de toate celelalte trasee. Pentru a-și adjudeca titlul suprem, ei vor fi nevoiți să escaladeze muntele cu ajutorul unei frânghii, iar orice greșeală sau ezitare poate duce la eșec. Doar cel care va ajunge în vârf și va apăsa buzzer-ul amplasat pe baza superioară a muntelui va cuceri titlul suprem. Ninja Warrior este o provocare pentru fiecare participant. Sute de concurenți intră în cea mai spectaculoasă competiție, iar tensiunea își va pune amprenta pe fiecare secundă în care aceștia fac totul pentru a-și demonstra că pot.

Telespectatorii vor avea parte de o competiție dinamică, plină de adrenalină, o cursă în care forța, rezistența, limitele duse la extrem și emoția vor fi elementele cheie.

Formatul, care este unul dintre cele mai de succes din lume, a fost difuzat prima dată în Japonia și are amploarea unui eveniment sportiv de talie internațională. Ninja Warrior este un fenomen care a adunat milioane de fani în fiecare țară și care a provocat o adevărată isterie prin grandoarea producției. Show-ul a cucerit o lume întreagă, fiind produs până acum în 21 de țări precum: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Australia, Austria, Rusia sau Franța.

Luptă să fii primul campion din România! Înscrie-te la casting!           

Ești gata să arăți unei țări întregi că ai o condiție fizică și psihică de nota 10, iar în calea ta nu stă niciun obstacol? Vrei să demonstrezi că termenul ”războinic” a fost inventat pentru tine? Ești deschis/ă la provocări și gata de cea mai spectaculoasă competiție? Înscrie-te acum sunând la 0743.890.823 sau pe www.protv.ro și poți fi chiar tu cel care-și va adjudeca titlul de Ninja Warrior România.

 

Media

TVR 2: Preselecţii „Câştigă România!” în Capitală

Published

on

Virgil Ianțu, gazda „Câștigă România!”, invită pasionații concursurilor cultură generală să se înscrie la preselecţiile unicului program de acest gen pe teme despre România din peisajul media!

 

În data de 15 noiembrie, între orele 14:00 și 19:00, la sediul Televiziunii Române, intrarea din strada Strada Ermil Pangrati nr. 28, sector 1, Bucureşti, fanii „Câștigă România!” au şansa să-şi împlinească visul: să devină concurenţi şi să câştige premiile puse în joc de TVR 2 şi TVR 2 HD.

Concurs unic în peisajul media, „Câștigă România!” vine în întâmpinarea dorinței fanilor şi îi provoacă pe toţi cei dornici să-şi testeze cunoştinţele de cultură generală pe teme despre ţara noastră şi să ia parte la preselecţiile celui de-al şaselea sezon.

 

Producţie 100% românească, a Televiziunii Române împreună cu compania Zucchero Media, “Câştigă România!” este o emisiune-concurs de cultură generală difuzată la TVR 2 şi TVR 2 HD prezentată de Virgil Ianţu. În fiecare ediţie, în platoul emisiunii se află trei concurenţi. Calculatorul alege de pe harta României un judeţ de graniţă ca punct de plecare, iar misiunea celor aflaţi în concurs este să ajungă într-un alt judeţ, tot de graniţă. Pentru a merge mai departe, participanţii trebuie să răspundă corect la întrebări de cultură generală ce au legătură cu judeţele “prin care trec”. Concurentul care reuşeşte să câştige zece ediţii consecutive, maximum de ediţii la care poate participa prin regulament, intră şi în posesia Marelui Premiu “Câştigă România”, un autoturism.

 

“Câştigă România!”a devenit una dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite emisiuni de gen din Romania, aceasta fiind remarcată şi la nivel internaţional. Emisiunea-concurs de pe TVR 2  s-a lansat pe piaţa internaţională, iar în premieră formatul românesc prezentat de Virgil Ianţu va fi adaptat pentru publicul american. Actriţa Whoopi Goldberg va fi producătoarea show-ului, care se va intitula „Win Your Country“.

În 2017, producţia TVR a fost selecţionată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). Un an mai târziu, concursul de cultură generală de la TVR 2 a fost selectat în finala “International Format Awards 2018”, la secţiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiţie internaţională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

Continue Reading

Media

Ştirile TVR vor fi prezentate într-un decor nou, dintr-un studio multifuncţional

Published

on

Emisiunile informative ale Televiziunii Române vor fi transmise, din 3 noiembrie 2019,  din Studioul 2 al TVR, care a fost transformat într-un platou TV multifuncţional, dotat cu tehnologie modernă, care asigură transmisia în sistem High Definition. Acest proiect este parte a unui proces mai amplu de modernizare a televiziunii publice care va emite integral, în sistem HD, pe canalele TVR 1 şi TVR 2.

„Noua identitate vizuală a Știrilor TVR oferă telespectatorilor o imagine comparabilă cu cea a unui program informativ de la orice post european”, declară Mădălina Rădulescu, director al Ştirilor TVR. „În spatele tehnologiei moderne rămâne, însă, esenţa ştirilor reprezentative pentru misiunea televiziunii publice. O selecție riguroasă, relevanţa informației şi credibilitatea dobândită prin verificarea atentă a surselor fac ca subiectele din cele aproape 12 ore zilnic de programe informative, difuzate pe canalele TVR, să servească interesului tuturor telespectatorilor”, adaugă Mădălina Rădulescu.

 

Transmisiunile din noul studio vor beneficia atât de tehnologia High Definition, cât şi de o dinamică vizuală sporită, asigurată de un Video Wall de 30 m² de led HD de înaltă rezoluţie, completat de un wall secundar de 15 m² în tehnologie IPS şi de un pachet grafic modern.

Ecranele sunt integrate într-un concept scenografic nou, realizat de arhitectul Petre Ţalea, care  asigură „identitatea Ştirilor TVR prin imaginea spaţiului creat atât prin formă, materiale, cât şi prin dispunerea spaţiilor de prezentare, inclusiv pe verticală”.

 

Studioul 2 al Televiziunii Române va găzdui Telejurnalele TVR 1 şi TVR 2, precum şi producţii de actualitate ale televiziunii publice.

 

Canalele TVR 1 şi TVR 2 ale Televiziunii Române vor emite, din 3 noiembrie 2019, integral, în sistem High Definition (HD), oferind telespectatorilor o experienţă vizuală care va dubla calitatea producţiilor precum „Vedeta populară”, „Câștigă România!”, „Dosar România”, „Dispăruți fără urmă”, „Memorialul durerii”, „Drag de România mea!”, dar şi a filmelor şi documentarelor TVR.

 

Canalele TVR 1 HD şi TVR 2 HD vor putea fi recepţionate în sistem digital terestru, la nivel naţional (DVBT2); prin satelit, în pachetul emis de SRTv, precum şi în sistem digital, la toţi operatorii de cablu din România.

Continue Reading

International

CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF

Published

on

CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF Tranzacția este evaluată la aproximativ 2.1 miliarde USD 4.58 USD per acțiune comună din clasa A în numerar 32% Premium la prețul de acțiune neafectat

Hamilton, Bermuda – 27 octombrie, 2019 – Central Media Entreprises Ltd. (“CME” sau “Compania”) (NASDAQ / Prague Stock Exchange: CETV) a anunțat astăzi că a semnat un acord final de achiziție a companiei de către un afiliat al PPF Group N.V. (“PPF Group”), într-o tranzacție în numerar evaluată la aproximativ 2.1 miliarde USD.

Conform clauzelor acestui contract, deținătorii acțiunilor comune din clasa A, emise și restante, vor primi 4.58 USD pe acțiune. Această evaluare reprezintă o majorare de aproximativ 32% din prețul acțiunilor CME, înainte de anunțul din 25 martie 2019, referitor la inițierea unui proces de explorare și evaluare al posibilelor strategii alternative de către Companie.

Jim Billock, Președintele Consiliului Director al CME, a declarat “Comitetul Special al Consiliului împreună cu consilierii noștri au realizat o evaluare extinsă a alternativelor implicând un număr semnificativ de părți strategice și financiare. Anunțul de astăzi reafirmă angajamentul nostru de a oferi valoare tuturor acționarilor.”

Printr-o declarație comună, Michael Del Nin si Christoph Mainusch, Co-Chief Executives Officers, au declarat următoarele: “În ultimii șase ani, în timp ce transformam acest business asigurând o creștere uimitoare a profitabilității, focusul nostru a fost acela de a crea valoare pentru proprietarii noștri. Această tranzacție care reprezintă punctul culminant al acestor eforturi, este corectă pentru acționari și o concluzie satisfăcătoare a uneia dintre cele mai reușite transformări ale unei companii de media de top din aceste timpuri. Ne bucurăm că Grupul PPF, cu rezultate de business deosebite în mai multe industrii, împărtășește perspectiva noastră asupra conținutului local și a capacității sale de a atrage audiențe mari în televiziune.”

Acest contract a fost aprobat în unanimitate de către CME Consiliul Director, în baza recomandării Comitetului Special al Consiliului. AT&T Inc, cel mai mare acționar al CME, a votat în favoarea tranzacției. Achiziția urmează să fie finalizată la jumătatea anului 2020, după ce va primi aprobările necesare și după ce se vor aduce la îndeplinire clauzele contractuale. Încheierea tranzacției nu este supusă niciunei constrângeri financiare.

Consilierii finaciari ai Companiei au fost Allen & Company LLC și Bank of America Merrill Lynch, iar consilier juridic a fost Covington & Burling LLP.

Despre CME: CME este o companie de media și divertisment cu afaceri în cinci țări din Europa Centrală și de Est, cu o populație cumulată de aproximativ 45 milioane de oameni. Operațiunile CME cuprind 30 de televiziuni în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady și Ring), Republica Cehă (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action și Nova Gold), România ((PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV Internațional și PRO TV Chișinău), Slovacia (TV Markíza, Markíza International, Doma și Dajto) și Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto și Kino). CME este listat la NASDAQ Global Select Market și la Prague Stock Exchange sub simbolul “CETV”.

Continue Reading

Trending