Connect with us

Digital

Oracle lansează asistenți digitali personalizați pentru companii

Published

on

În urma evenimentului Oracle OpenWorld de săptămâna trecută, Oracle anunță lansarea mai multor aplicații, precum „Asistenul Digital” un serviciu centrat pe inteligența artificială (IA) destinat optimizării operațiunilor la locul de muncă, a aplicațiilor blockchain pentru companii  concomitent cu creșterea nivelului de siguranță pentru serviciile serviciilor de tip Cloud.

Pentru compania americană de tehnologie, intenligența artificială (IA) transformă chatbot-urile în adevărați asistenți digitali care ajută angajații să simplifice implicarea utilizatorului, să stimuleze nivelul de eficiență și să îmbunătățească productivitatea.

Prin introducerea Asistentului Digital de la Oracle, companiile își pot crea asistenți digitali personalizați, care să ajute angajații să lucreze mai inteligent și mai productiv. Cu ajutorul ”Asistentului Digital” de la Oracle, angajații au avantajul de a lucra cu un singur asistent digital extrem de complex, care poate fi antrenat pentru aptitudini specifice anumitor domenii cu aplicații multiple, precum resurse umane (HR), planificarea resurselor companiei (ERP), gestionarea relației cu clienții (CRM) și experiența clienților (CX). Folosind tehnologia IA, ”Asistentul Digital” de la Oracle înțelege contextul, deduce intenția și identifică și învață comportamentul și rutinele utilizatorului, automatizând în mod proactiv sarcini de rutină precum autorizarea cheltuielilor și reprogramarea ședințelor, în numele utilizatorului.

Utilizatorii pot conversa cu ”Asistentul Digital” de la Oracle prin intermediul interfeței vocale, dar Asistentul Digital poate rula pe orice platformă și este optimizat pentru a fi compatibil cu platforme populare de mesagerie, inclusiv Slack, Facebook Messenger, WeChat, și Alexa. Instrumentele analitice sunt încorporate, pentru ca firmele să poată monitoriza nivelul de utilizare și să obțină în timp real informații aprofundate cu privire la comportamentul utilizatorului și performanța aplicației, pentru a permite analiza și perfecționarea continuă.

De asemenea, Oracle a lansat Tehnologia Cloud pentru aplicații Blockchain de la Oracle pentru a permite o mai bună monitorizare, urmărire și verificare a lanțului de aprovizionare.  Conectând fără probleme tehnologia Cloud de gestionare a lanțului de aprovizionare de la Oracle, Oracle ERP Cloud și alte aplicații Cloud de la Oracle, acest produs de tip Blockchain este unul care vă adăuga o valoare considerabilă acolo unde este nevoie.

Lanțurile moderne de aprovizionare generează milioane de puncte de date și mii de tranzacții zilnice care necesită validare și confirmare. Acest fapt limitează ritmul de activitate, expunând organizațiile la riscuri. Aplicațiile Blockchain de la Oracle ajută clienții să monitorizeze produsele proprii în cadrul lanțului de aprovizionare printr-un registru distribuit, pentru a obține un nivel mai ridicat de încredere în tranzacțiile comerciale, o vizibilitate mai mare în cadrul unui lanț de aprovizionare cu mai multe straturi, pentru a accelera procesul de livrare de produse și executarea contractelor și pentru a îmbunătăți gradul de satisfacție al clienților. Puteți afla mai multe în ce constau aplicațiile blockchain, accesând documentul, aici

Nu în ultimul rând, noile servicii de securizare a datelor clienților, implementat de Oracle vor îmbunătăți nivelul de detectare al amenințărilor și vor oferi protecție împotriva atacurilor de tip DDoS și a altor tipuri  de atacuri cibernetice. Noile servicii tip Cloud includ un Firewall pentru aplicații web (WAF), care asigură protecția împotriva atacurilor în traficul web, protecția la atacuri de tip Distributed Denial-of-Service (DDoS) pentru a împiedica părți externe să perturbe aplicațiile în curs, un instrument integrat de tip Cloud Access Security Broker (CASB) care monitorizează și consolidează configurațiile securizate, precum și un serviciu de gestionare a cheilor de acces (Key Management Service – KMS) care permite clienților să controleze criptarea datelor proprii.

Digital

Atena Boca este singura româncă aleasă de Facebook în programul Community Leadership 2018

Published

on

De numele Atenei Boca se leagă nu numai asociația „La primul bebe”, pe care a fondat-o după ce a devenit mamă, ci și cea mai activă și mai amplă comunitate online de la noi, destinată gravidelor și proaspetelor mame, care a reușit în câțiva ani să aibă un impact real în societate prin sprijinul emoțional și informațional oferit celor peste 52.000 de membri și prin strângerea unei sume de aproape jumătate de milion de euro în campaniile sale umanitare.

Și tocmai puterea comunității, pe care Atena a învățat-o alături de membrii asociației sale, este cea care i-a adus o veste cu totul și cu totul specială: este singura româncă aleasă de Facebook să facă parte din programul Community Leadership 2018, din peste 6000 de aplicații din aproape toate țările lumii.

Pe numele său complet Facebook Community Leadership Program Residency and Fellowship, acesta este un program de un an oferit și coordonat de Facebook Headquarters, care sprijină cei mai puternici lideri de comunități din întreaga lume să își ducă la capăt viziunea și misiunea, atât prin burse, dar mai ales prin training continuu vreme de 12 luni. „Va fi o școală extraordinară pentru mine să pot învăța direct de la sursă atât de mult timp și să am șansa uriașă să îi întâlnesc pe cei mai buni din lume. Un networking la nivel înalt. Sunt singura din Romania, da, și suntem doar 20 de persoane din Europa, restul vin de pe celelalte continente”, spune încântată Atena.

Fondatoarea „La primul bebe”, cea mai mare comunitate de sprijin pentru mame educate de la noi, povestește că a aplicat pentru acest program în februarie anul acesta. „Scria pe el numele meu, atât de bine se potrivea descrierea lui cu ceea ce fac eu de aproape șase ani. Am trecut printr-un lung proces de selecție și sunt foarte fericită că am trecut toate probele. Pentru mine este o onoare să îmi fie validată activitatea de însăși platforma în care am construit comunitatea La primul bebe. Înseamnă foarte mult. Îmi întărește ideea că oricine poate să construiască ceva cu sens atunci când își găsește drumul, când își urmează talentele, când are în vedere și binele celor din jur și nu doar pe al lui”, crede Atena.

Asociația pe care a fondat-o, „La primul bebe”, numără în prezent peste 52.000 de membri activi și își desfășoară activitatea în 17 orașe din țară. Totul a pornit dintr-o nevoie personală a Atenei, care, imediat după nașterea fiului ei, a simțit nevoia să găsească informații rapid și din surse de încredere, dar mai ales să vadă că și alte mame trec prin experiența ei. Așa a creat un grup închis pe Facebook în care a invitat 10 amice care deveniseră și ele mame de curând și, în mai puțin de o lună, a strâns în jurul ei 400 de membri. Grupul a devenit în scurt timp o adevărată comunitate, astăzi cu peste 52.000 de persoane, în care mamele din întreaga țară și de peste hotare înscrise în program în urma unui proces de selecție primesc sprijin în perioada sarcinii și în primii 4 ani după naștere prin: apartenența la o comunitate online activă și educată, informare prin experți din diverse domenii, acces la evenimentele sale de educație parentală de înaltă calitate, organizate special pentru ele. Acum, „La primul bebe” reprezintă cea mai activă și mai amplă comunitate online de la noi, cu peste 100 de evenimente organizate, în ultimii 5 ani, și cu peste 20.000 de părinți prezenți la acestea.

Un model de antreprenor care a creat o punte puternică între online și offline, Atena Boca a reușit prin intermediul asociației pe care o conduce și să ajute. Așa se face că eforturile acestei comunități de mame s-au concretizat în campanii caritabile importante. „La primul bebe prematur” a reușit să doteze maternitățile din 6 orașe cu pompe de sân atât de necesare. Asociația a contribuit apoi cu strângerea a 104.000 de euro, bani cu care se construiește un etaj „La primul bebe” în proiectul MagicHome, refugiul părinților cu copiii bolnavi de cancer. De asemenea, campania „La primul bebe – Butonul roșu” a contribuit la dotarea secției Terapie intensivă nou-născuți (TINN) Marie Curie cu un sistem de supra-avertizare ce micșorează rata mortalității și, de asemenea, a maternității din Sibiu cu incubatoare neo-natale, amândouă în valoare de 150.000 de euro. În total peste 400.000 Euro strânși pentru proiecte umanitare de impact.

Continue Reading

Digital

40 de școli încep anul școlar în Digitaliada

Published

on

Fundația Orange lansează ediția 3.0 a programului Digitaliada și adaugă 10 noi școli selectate prin concurs deschis: Uriu (Bistrița-Năsăud), Costești (Buzău), Teregova (Caraș-Severin), Luna de Sus (Cluj), Sita Buzăului (Covasna), Dragomirești (Dâmbovița), Medieșu Aurit (Satu-Mare), Turnu Roșu (Sibiu), Ivănești (Vaslui), Tîmboești (Vrancea).

Astfel, 40 de școli de la sate, din 26 de județe, intră în anul școlar 2018-2019 cu laboratoare digitale complet echipate și cu materiale digitale educaționale pentru Matematică și Informatică. Peste 130 de directori și profesori de Matematică și Informatică din cele 40 de școli au participat la sesiunile de formare. Aceștia au acces la aplicațiile educaționale instalate pe tablete, la 124 de proiecte didactice adaptate și șase ghiduri de predare digitală. Astfel, 4.500 de elevi din mediul rural învață în Laboratoare Digitale dotate cu 1.150 tablete, 41 de laptopuri, 38 de videoproiectoare și ecrane de proiecție.

Digitaliada este un program de educație digitală, care se desfășoară cu avizul Ministerului Educației Naționale și care își propune încurajarea folosirii tehnologiei pentru îmbunătățirea performanței școlare. Pentru a crește performanțele școlare ale elevilor și pentru a-i pregăti pentru oportunitățile viitorului, Fundația Orange a investit în programul Digitaliada 1,3 milioane euro.

La nivel rural, se încurajează învățarea prin metode digitale interactive a matematicii și TIC pentru elevii claselor V-VIII. La nivel național, Fundația Orange susține educația digitală prin dezvoltarea platformei online www.digitaliada.ro și prin concursul de materiale digitale #Digitaliada. Platforma este un hub online de conținut educațional, ce poate fi accesat și folosit de oricine este interesat, elevi sau profesori din toată țara.

 „Rezultatele înregistrate după primii doi ani de Digitaliada confirmă faptul că metodele digitale contribuie la o mai bună înțelegere a noțiunilor teoretice și la un grad mai mare de implicare la clasă din partea elevilor. Cercetarea realizată de experți în sociologie și educație pe parcursul ediției Digitaliada 2.0, arată că mai bine de jumătate dintre elevi (56%) și-au descărcat aplicațiile folosite la școală și pe device-urile pe care le au acasă” a declarat Dana Deac, Președinte al Fundației Orange.

Profesorii din școlile Digitaliada și-au însușit metode alternative de lucru la clasă, au creat o comunitate și au devenit modele în județele lor.

În opinia profesorilor, folosirea instrumentelor digitale reprezintă o metodă eficientă de combatere a absenteismului și a abandonului școlar, în cazul copiilor cu rezultate slabe la învățătură. În cazul elevilor cu rezultate medii și bune la învățătură, aceste metode sunt folosite și apreciate pentru că oferă feedback imediat, îi motivează să se autodepășească și să se dezvolte la nivel personal.

80% dintre părinții elevilor participanți la program consideră că, în învățarea materiei, este de mare ajutor pentru elevi să folosească internetul și tableta/calculatorul în timpul orelor.

„Îmi place să învăț pe tabletă. Orele sunt diferite, putem să vorbim, să colaborăm între noi. Doamna profesoară ne încurajează să mergem să îi ajutăm și pe cei care nu prea se descurcă. Iar eu mă bucur, pentru că îmi place să ajut”, spune Costel, elev în clasa a VI-a la școala gimnazială Mircea-Vodă, județul Brăila.

Continue Reading

Digital

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul!

Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Continue Reading

Trending