Connect with us

Timp Liber

,,Joker” râde primul în box office-ul românesc

Published

on

Joaquin Phoenix livrează una dintre cele mai bune interpretări ale legendarului personaj DC, ,,Joker”, într-o spectaculoasă ecranizare care s-a bucurat deopotrivă de aprecierea presei de specialitate, cât şi a publicului din toată ţara şi a devenit lider de box office fiind vizionat de 96.830 spectatori în premieră, având încasări în valoare de 2.110.334,74 lei.

Prin atenție la detalii și emoții, filmul își concentrează acțiunea originală și nemaivăzută până acum în jurul unuia dintre cele mai controversate personaje negative din universul DC Comics. Cu o viziune complexă, regizorul Todd Phillips explorează traiectoria lui Arthur Fleck (Phoenix), un individ ignorat de societate, cu o personalitate imprevizibilă și fascinantă, imposibil de inclus în vreun stereotip.

Pe lângă faptul că a fost nevoit să slăbească 23 de kilograme pentru acest rol, Joaquin Phoenix recunoaște că personajul a fost o adevărată provocare și din punct de vedere emoțional. „De multe ori am empatizat cu el, i-am înțeles motivația, însă în același timp am fost oripilat de acțiunile sale. Interpretarea acestui personaj a fost o încercare grea pentru mine ca actor și sunt sigur că spectatorii vor simți această provocare în special pentru ideile preconcepute pe care le au despre Joker, pentru că în lumea lui fictivă, la fel ca în lumea reală, nu există răspunsuri simple”, mărturisește actorul.

Alături de Joaquin Phoenix, din distribuția filmului mai fac parte Robert DeNiro, Zazie Beetz („Deadpool 2”), Frances Conroy (serialul „American Horror Story”), Marc Maron (serialul „GLOW”), Bill Camp („Molly’s Game”), Glenn Fleshler (serialul „Billions”), Shea Whigham („Kong: Skull Island”), Brett Cullen (serialul „Narcos”), Douglas Hodge („Red Sparrow”) și Josh Pais („Going in Style”).

Din echipa de creație a regizorului Todd Phillips fac parte scenaristul Scott Silver, directorul de imagine Lawrence Sher, scenograful Mark Friedberg, editorul Jeff Groth și designerul de costume Mark Bridges.

O producție Warner Bros. Pictures, „Joker” a avut premiera pe marile ecrane din țară din 4 octombrie și în format Dolby Atmos, IMAX și 4DX.

Timp Liber

Top locuri din Capitală pentru fotografie recomandate de Alex Gâlmeanu

Published

on

Vibrant și plin de istorie, Bucureștiul rămâne o sursă inepuizabilă de inspirație. Este ceea ce au aflat iubitorii de fotografie cu telefonul mobil, care, ghidați de fotograful Alex Gâlmeanu, au putut redescoperi farmecul Bucureștiului, prin lentila celor mai noi smartphone-uri Huawei. Grand Hotel du Boulevard, Biserica Colțea, dar și structuri arhitecturale care intrigă și-au dezvăluit frumusețea în cadre clare, luminoase și largi.

 

#UnseenBucharest, cea de-a doua ediție a seriei de workshopuri Huawei dedicate fotografiei realizate cu smartphone-urile Huawei P30 și P30 Pro, a urmărit să evidențieze paradoxul creat de alăturarea a două stiluri arhitecturale complet diferite, acele bizare “întâlniri” între vechi și nou care intrigă, dar și să aducă la lumină poveștile mai puțin știute ale unor obiective din Capitală.

Prima oprire în cadrul turului a fost la unul dintre cele mai vechi hoteluri din București. La aproape 150 de ani de la inaugurare, Grand Hotel du Boulevard continuă să surprindă prin stilul arhitectural aparte, mai ales că lipit de acesta stă un bloc cenușiu și fad. Un aspect evidențiat în fotografii cu ajutorul camerelor Ultra Wide de 20 MP și 16MP incluse în HUAWEI P30 Pro, respectiv HUAWEI P30. Dincolo de frumusețea arhitecturală a fațadei, puțini cunosc însă că hotelul era locul preferat al lui Constantin Brâncuşi, atunci când venea la București sau că restaurantul era frecventat de Octavian Goga sau Mihail Sadoveanu.

Loc de întâlnire pentru mulți la Universitate, statuia lui Mihai Viteazul este cea mai veche sculptură ecvestră din Romania. Dezvelită în 1874, după lungi amânări, puțini cunosc faptul că statuia a fost percepută la acea vreme drept o manifestație de independență a României în fața guvernelor imperiale de la Viena și Istanbul.

 

Biserica Colțea este cel mai vechi edificiu din Capitală, aflat încă în picioare. Cu o istorie de peste 300 de ani, biserica a fost serios avariată de cutremure și bombardamente, fiind refăcută de fiecare dată, însă nu în totalitate. Abia în 2006 s-a luat decizia să fie reconstruită și cea de-a doua turlă, prăbușită în urma cutremurului din 1940.

Un alt punct de interes l-a reprezentat singura urmă rămasă a Bisericii Enei. Lăcașul de cult a fost pus la pământ imediat după cutremurul din 1977, deși acesta supraviețuise seismului. Singurul lucru care mai dovedește că aici a fost odată o biserică este crucea de pe gardul din zonă.

Având la bază ADN-ul seriei P în ceea ce privește designul și fotografia, seria HUAWEI P30 beneficiază de cea mai avansată cameră foto dezvoltată de companie pentru un smartphone. Dispozitivele seriei integrează inovatorul senzor HUAWEI SuperSpectrum, obiectivul de SuperZoom de tip periscopic sau noua cameră – Time of Flight (TOF), beneficiind, de asemenea, de o stabilizare a imaginii mult îmbunătățită. Datorită acestor tehnologii revoluționare, modelele HUAWEI P30 și HUAWEI P30 Pro pot capta fotografii și videoclipuri clare și luminoase, indiferent de momentul în care sunt realizate.

 

Atât HUAWEI P30, cât și HUAWEI P30 Pro beneficiază de obiectivul Ultra Wide Angle. Performanța obiectivului de pe HUAWEI P30 este echivalentă cu o distanță focală de 17 mm, în timp ce unitatea de pe HUAWEI P30 Pro are o corespondență de 16 mm. Obiectivul Ultra-Wide are o capacitatea unică de a crea un sentiment de spațiu în fotografii sau clipuri video.

 

Deși poziționat ca un obiectiv cu unghi Ultra Wide, acesta este capabil să realizeze și fotografii macro. Obiectivul poate surprinde în imagini clare obiectele care se află la aproximativ 2,5 cm de lentila smartphone-ului. De la peisaje care îți taie respirația și curiozități arhitecturale, până la portrete de familie și o incursiune în lumea microscopică – acesta este obiectivul care face totul.

 

Huawei P30 Pro oferă calitatea unui DLSR la cel mai bun raport calitate-preț din categoria smartphone-urilor premium și este disponibil în trei variante de culoare, care se potrivesc oricărei personalități: Breathing Crystal, Aurora Blue & Black.  Telefonul HUAWEI P30 Pro cu 8GB RAM + 256GB ROM are un preț recomandat de 4.399 de lei, HUAWEI P30 Pro cu 6GB RAM + 128GB ROM costă 3.999 de lei, iar HUAWEI P30 poate fi achiziționat la un preț recomandat de 3.299 de lei.

Continue Reading

Timp Liber

Se lanseaza serialul online “Legendele Urbane din Camara Noastra”

Published

on

De-a lungul istoriei României, s-au schimbat multe lucruri, însă unul singur a reprezentat o constantă în viețile noastre: bucătăria românească. Gustul autentic românesc însoțește adesea personajul principal în multe povești autohtone, de la idile, prietenii, comploturi, descoperiri inedite și capodopere celebre. Pentru a aduce în prezent tradițiile și poveștile de altă dată, Lidl lansează un serial online interactiv în care publicul poate alege modul în care decurge acțiunea. Ideea creativă este semnată de Mullen Lowe.

Lidl este primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare din perioada interbelică, oferind consumatorilor o călătorie în timp, un mod de a interacționa în prezent, cu povești și întâmplări din trecut. Serialul Legendele Urbane din Cămara Noastră spune povești reale sau imaginare din vremurile cosmopolite și pline de inedit ale interbelicului, care au ca punct central bucatele tradiționale românești.

Legendele Urbane din Cămara Noastră vor fi transpuse în 4 episoade online, disponibile pe https://surprize.lidl.ro/camaranoastra. Primul episod al serialului, „Capcană pentru vulpe”, este disponibil deja publicului și spune povestea Măndiței Vulpescu, talentată actriță și cântăreață, care este acuzată și condamnată pentru spionaj, așteptându-și executarea sentinței: închisoare pe viață. Pentru că este, totuși, o artistă celebră, i se îngăduie o ultimă masă copioasă. Mademoiselle Măndița cere pate pe platou boieresc à la Transilvania – o delicatesă știută doar de o româncă de-a noastră.

„Provocarea campaniei a fost aceea de a aduce tradiția din trecut, în prezent, evitând clișeele. Nostalgia după România interbelică, un sentiment împărtășit de multe generații, efervescența acelor vremuri, au dus la apariția legendelor urbane din Cămara Noastră. Pentru a aduce și mai mult în prezent poveștile inspirate de bucatele românești, am adăugat în serialul online o componentă prin intermediul căreia consumatorii au posibilitatea de a interacționa cu poveștile noastre, ei putând alege cum decurge sau se încheie povestea“, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

„Am căutat o nouă ușă de intrare în Cămara Noastră și, în același timp, în istoria bucătăriei românești. Dincolo de tradiționalele blide, plaiuri și râuri repezi, am găsit povești un pic mai cosmopolite și mult mai spumoase care merită să fie spuse cu amploare cinematografică. Legendele urbane și miturile noastre culinare sunt acum împreună într-o mini-serie despre mofturi interbelice, trădări monumentale și bucate desăvârșite. Iar unele sunt adevărate. Intrigă la mic dejun, amor la prânz și capricii la cină. Sunt multe episoade de poveste care s-au petrecut în jurul unei mese autentice românești. Bucatele românești au văzut multă dramă, iar brandul Cămara Noastră o aduce la viață pentru românii cu gust pentru seriale“, au declarat Silviu Antohe, Group Creative Director și Mihai Costache, Group Creative Director.

 

Fiecare episod din cel mai nou serial online, Legende urbane din Cămara Noastră, va spune povestea unei legende urbane inspirată de un preparat românesc diferit. Episoadele vor fi lansate pe tot parcursul anului și beneficiază de o campanie 360, care acoperă toate canalele de comunicare – TV, print, online, social media, revistă, PR, in-store. Cele 4 episoade au fost filmate în orașul Sibiu, o destinație strategică pentru bucătăria românească, care anul acesta va fi – Regiune Gastronomică Europeană. Programul care este susținut de Lidl, își propune să facă această regiune cunoscută la nivel european, prin produsele tradiționale și locale și prin modul în care cultura și creativitatea permit îmbinarea armonioasă a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o poziționare mai bună a Sibiului în piețele de producție și consum. La nivel local, Lidl a lansat în 2018, Săptămâna Sibiană, dedicată furnizorilor și producătorilor locali, aducând pe mesele românilor din toată țara produse din această regiune.

Fanii produselor Cămara Noastră și a legendelor urbane inspirate din gastronomia românească au și posibilitatea de a câștiga un premiu în valoare de 2.000 euro sau o vacanță la un conac din România, dacă, în perioada 4 – 24 martie 2019, achiziționează un produs din gama Cămara Noastră și înscriu codul de pe bonul fiscal, pe platforma https://surprize.lidl.ro/camaranoastra.

Continue Reading

Timp Liber

Cascada Bigăr și-a dublat numărul de vizitatori, la un an de la amenajarea eco-turistică a zonei

Published

on

La un an de la amenajarea eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr, numărul turiștilor s-a dublat. Dacă în perioada 2016-2017 au vizitat cascada 50.000 de turiști, în intervalul 2017-2018, numărul lor a depășit 100.000. Cel mai mare flux de vizitatori a fost înregistrat în perioada 01-06 iunie 2017, imediat după ce au fost finalizate lucrările de amenajare a zonei.

Percepția turiștilor despre zona Cascadei Bigăr s-a îmbunătățit considerabil, 90% dintre ei declarând că se vor întoarce în zonă”, a declarat Mile Galcan, Responsabil Comunități, Parcul Național Cheile Nerei-Beușnița.

Reamenajarea eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr este un proiect implementat de Coca-Cola HBC România, cu sprijinul Asociaţiei Viitor Plus, al companiei CON-A, al Primăriei Bozovici şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița, sub umbrela platformei de sustenabilitate După Noi.

„Proiectul amenajării eco-turistice din jurul Cascadei Bigăr este dovada clară că proiectele de responsabilitate socială au un ecou real în comunitate. Din inițiativa colegilor noștri de la fabrica din Timișoara, am reușit să rescriem povestea unuia dintre cele mai frumoase locuri din România, de care se bucură acum turiștii din întreaga lume. Numărul vizitatorilor s-a dublat odată cu inaugurarea amenajării, dar poate cel mai important lucru este că aceștia doresc să se întoarcă”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communications Manager al Coca-Cola HBC România.

Proiectul a fost coordonat de organizația non-guvernamentală ViitorPlus, care s-a implicat activ încă de la început și a supervizat toate etapele – consultare, proiectare, avizare și execuție.

Dezvoltarea durabilă se face în comunitate și pentru comunitate. Iar proiectul ThinkBIGar este un exemplu de <<best practice>>. Un parteneriat public-privat de succes, realizat cu ajutorul Asociației ViitorPlus, în beneficiul naturii și al turiștilor. Turiști care, după cum bine vedem, sunt tot mai atrași de această zonă. Tot ce ne rămâne de făcut este să păstrăm în bună stare facilitățile puse la dispoziție și să ne oferim mai mult timp pentru a descoperi locurile frumoase pe care România le ascunde”, a declarat  Teia Ciulacu, Președintele Asociației ViitorPlus.

În mai 2017, Coca-Cola HBC România, împreună cu partenerii proiectului, au anunțat finalizarea lucrărilor de amenajare eco-turistică a zonei cascadei Bigăr, nominalizată în 2013 drept cea mai frumoasă cascadă unică din lume*. Valoarea totală a investițiilor pentru reabilitarea zonei a fost de aproximativ 140.000 de euro și a vizat:

  • amenajarea unui traseu pietonal între parcare şi intrarea în Parcul Naţional, de-a lungul DN 57B;
  • amenajarea unui drum de acces de la intrarea în Parc şi construcția unei platforme care facilitează accesul la baza cascadei;
  • amenajarea unor spații și poteci între cascadă și izvor, cât și realizarea unei treceri către Grota Bigăr, aflată în apropierea cascadei;
  • dotarea zonei cu panouri informative, pubele ecologice, marcaje de atenţionare și locuri de repaus.

Proiectul a pornit la inițiativa angajaților Coca-Cola HBC de la fabrica din Timișoara, care au remarcat potențialul zonei și și-au dorit ca accesul la baza cascadei să fie mai ușor și sigur. Trei ani mai târziu, proiectul lor a fost pus în aplicare sub platforma DupaNoi.ro, care înglobează toate iniţiativele de responsabilitate socială susţinute de Coca-Cola HBC România la nivel local. După Noi își propune să inspire cât mai mulţi oameni să lase în urmă o lume mai bună, prin protejarea resurselor naturale, prin promovarea valorilor, a poveştilor şi a locurilor din România.

 

Despre Cascada Bigăr

Situată în Valea Minișului din Județul Caraș-Severin – la jumătatea distanței dintre localitățile Anina și Bozovici, pe DN 57B – Cascada Bigăr reprezintă un adevărat monument al naturii și un obiectiv turistic de valoare pentru România. Mai mult, în 2013, presa internațională de specialitate a nominalizat Cascada Bigăr drept cea mai frumoasă cascadă unică din lume.

Continue Reading

Trending