Connect with us

Evenimente

Huawei lansează competiția de fotografie Next Image în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

 

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

 

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

 

Despre Huawei Consumer BG

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind peste o treime din populația globală. În 2017, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în clasamentul livrărilor de smartphone-uri la nivel global. Compania a înființat până în acest moment 16 centre R&D în Statele Unite ale Americii, Germania, Finlanda, Suedia, Rusia, India și China. Huawei Consumer BG este una dintre cele trei unități de business ale Huawei și pune la dispoziția clienților săi smartphone-uri, tablete și PC-uri, accesorii inteligente și servicii cloud. Rețeaua globală Huawei este construită pe baza celor peste 20 de ani de experiență în industria telecomunicațiilor și este orientată spre a oferi soluții inovatoare, care se traduc în experiențe extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.

Evenimente

Cinci școli și licee din București au fost pictate în cadrul proiectului “Educație prin Artă”

Published

on

Timp de două săptămâni, cinci școli și licee din Sectorul 1 din București au intrat pe mâna artiștilor de street art, care au înfrumusețat pereții exteriori ai clădirilor prin picturi ce au legătură cu educația.

Pornind de la numele proiectului “Educație prin artă”, artiștii au pus în scenă picturi vesele și semnificative pentru școlari și liceeni. Mai precis, deși diferite, fiecare desen reprezintă “evoluția și conexiunea umană”.

Astfel, de la picturi cu scriitori (Alexandru Vlahuță și Goethe), cărți, până la imagini despre legăturile dintre oameni, elevii din Colegiul Tehnic Grivița, Colegiul Goethe, Liceul Al. Vlahuță, Școala Gimnazială nr. 192 și Școala Gimnazială nr. 175 se bucură de imagini colorate care le stimulează creativitatea chiar de la intrarea în școală.

Organizat de Primăria Sectorului 1 a Municipiului București prin Centrul Cultural al Sectorului 1 și Asociația pentru Educație, Dezvoltare și Implicarea Tineretului (EDIT), proiectul “Educație prin Artă” a reușit să unească artiștii stradali cu instituțiile publice pentru înfrumusețarea a cinci locuri în care se pun bazele educației viitoarei generații.

Continue Reading

Evenimente

Olympus se alătură Turneului Național „Școala Alergării”

Published

on

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, se alătură, în calitate de partener oficial, Turneului Național „Școala Alergării” de workshopuri susținute de Robert Hajnal, cel mai bun ultramaratonist din România. Turneul se defășoară în perioada noiembrie 2018 – februarie 2019, în 10 orașe mari din țară, atingând teme de discuție precum tipuri și principii de antrenament, tipuri de alergători sau sfaturi pentru alergare. 

„Școala Alergării” este primul turneu național de workshopuri dedicate alergătorilor interesați de îmbunătățirea performanțelor sportive, sub îndrumarea lui Robert Hajnal, unul dintre cei mai buni alergători din lume. Inițiativa are la bază dorința de a îi ajuta pe participanți să înțeleagă modalitatea corectă de abordare a alergării, astfel încât să se atreneze eficient și să minimizeze riscul accidentărilor.

Olympus s-a alăturat Turneului Național scoala alergarii în calitate de susținător al unul stil de viață activ și echilibrat. Alergarea este unul dintre sporturile cele mai populare din România, practicată de un număr din ce în ce mai mare de persoane, iar Olympus este un promotor al mișcarii și activității fizice.

„Practicarea unui sport reprezintă o modalitate de a-ți îmbunătăți sănătatea și stilul de viață. Dintotdeauna, viziunea companiei a fost congruentă cu manifestarea unei responsabilități sociale față de cei din jurul nostru, astfel că ne dorim să fim alături de <<Școala Alergării>>, în misiunea lor de a ajuta alergătorii să își atingă potențialul”, a declarat Mădălina Toma, Brand Manager Olympus România.

„Iubesc alergarea montană, sunt om de munte și îmi doresc o lume în care fiecare om practică sport și își pune pe primul plan sănătatea. Mă bucur că am găsit în Olympus un partener în misiunea mea de a-i ajuta pe alergători să își îmbunătățească performanțele sportive și să se antreneze eficient și corespunzător”, a declarat Rober Hajnal, fondator al Turneului Național „Școala Alergării”.

Prin acest parteneriat, Olympus își continuă misiunea de a încuraja oamenii să integreze în stilul lor de viață practicarea unui sport. De-a lungul timpului, compania a sprijinit, prin diverse campanii de responsabilitate socială, sportivii paralimpici, în efortul lor de a obține performanță, încurajând comunitățile să se alăture inițiativei.

Continue Reading

Cultura

AGERPRES a prezentat la Londra expoziția de fotografie

Published

on

Agenția Națională de Presă AGERPRES a prezentat luni, 12 noiembrie, la Institutul Cultural Român din Londra, expoziția de fotografie România: Evoluție și documentarul video „Marea Unire – România, la 100 de ani”, în cadrul unui eveniment organizat de către Ambasada României în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, cu ocazia sărbătoririi Centenarului Marii Uniri.

Evenimentul desfășurat la sediul ICR vine la numai o zi după celebrarea a 100 de ani de la data Armistițiului, care a marcat sfârșitul Primului Război Mondial.

La eveniment a fost prezent și Ambasadorul Extraordinar şi Plenipotenţiar în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, Dan Mihalache, care a felicitat AGERPRES pentru derularea acestui proiect la Londra. „Mulţumesc AGERPRES pentru această expoziţie şi pentru filmul documentar, emoţionant pe alocuri, legat de Marea Unire. Filmul şi expoziţia ne aduc aminte de preocupările unor generaţii care au avut credinţă şi idealuri, deoarece realizarea acestui proiect istoric nu s-ar fi putut face fără credinţă în idealuri”, a menţionat diplomatul român.

De asemenea, Magda Stroe, coordonator activitate ICR Londra, a declarat în cadrul evenimentului:„Suntem bucuroși că am găzduit expoziția de imagini și documentarul <<Marea Unire – Romania, la 100 de ani>> realizate de AGERPRES, pentru că au permis publicului britanic al ICR Londra să devină martor ocular al evenimentelor care au marcat destinele a trei generații de români”.

Atât expoziția, cât și filmul au fost apreciate de cei prezenți la eveniment, deopotrivă români și străini, care au primit și albumul fotografic realizat de AGERPRES, o ediție specială dedicată Centenarului Marii Uniri, ce conține 100 de imagini din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

 

Despre filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Documentarul „Marea Unire – România, la 100 de ani” este o invitaţie la o călătorie emoţionantă şi captivantă, trăită şi nu doar povestită de oameni pentru care România înseamnă şi o colecţie de momente istorice importante în naşterea acestui stat. Practic, AGERPRES a mers pe urmele celor care au înfăptuit Unirea: în Basarabia, Bucovina de Nord şi Transilvania, iar urmaşii celor care au pus umărul la reîntregirea ţării deschid culisele celui mai important moment istoric. Prin vocea celor care povestesc, descoperim că suntem o naţiune fără graniţe. România, la 100 de ani aduce cu sine o istorie care continuă să se scrie.

 

Despre expoziția România: Evoluție

Expoziția de fotografie, numită România: Evoluție, cuprinde imagini ce fac parte din arhiva AGERPRES, care reflectă viața cultural-artistică, politică și sportivă a țării, dar și câteva fotografii din arhiva Associated Press. Expoziția cuprinde și cele mai bune fotografii realizate în ultimul timp de către fotoreporterii AGERPRES, care ilustrează evoluția României. Totodată, AGERPRES a realizat și un album cu același nume, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de fotografii din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

Continue Reading

Trending