Connect with us

Media

PREMIERA: Din 5 august Starea Nației revine cu un nou sezon la Prima TV!

Published

on

Din 5 august Starea Nației revine cu un nou sezon la Prima TV! Aflată în spațiul media de 6 ani, emisiunea prezentată de Dragoș Pătraru a devenit în timp un statement jurnalistic, iar echilibrul producției și uneltele umorului s-au dovedit a fi o modalitate eficientă pentru informarea, educarea, stimularea spiritului critic și creșterea rezistenței la manipulare a telespectatorilor. Emisiunea va fi difuzată, de luni până joi, de la ora 22.30, la Prima TV.

Se întorc și rubricile binecunoscute ale emisiunii: Vax Populi, Ceasul bun, scenetele, muzica live, Cafeneaua nației.

 

Realizatorii pregătesc pentru luna septembrie lansarea a trei rubrici noi în cadrul emisiunii. Dragoș Pătraru spune: ”Avem mai multe surprize, încă lucrăm la finisaje. Am schimbat multe lucruri, inclusiv în bucătăria internă a emisiunii, vom pune un accent mai mare pe zona de documentare, astfel încât să putem, chiar pe subiecte care abia s-au întâmplat, să punem totul în context. Pentru că, într-o lume atât de polarizată, în care ai noștri sunt îngeri și fac totul bine, iar ai lor fac totul prost și sunt niște nemernici, oamenii așteaptă de la noi echilibru și context, astfel încât să-și poată face o imagine cât mai corectă în legătură cu evenimentele care au loc în jurul nostru și care ne afectează viața. În continuare nu le vom spune oamenilor ce vor ei să audă, ca să se simtă bine.

Nu le vom confirma opiniile, ci vom încerca să îi zgândărim, să-i facem să-și pună la îndoială propriile opinii și convingeri. Asta cred că e misiunea noastră, așa ne îndeplinim funcția educațională.Va apărea în emisiune și o zonă de reportaj, dar și una de anchetă, în care vom încerca în doar câteva minute să vedem drumul unor dosare, cum au fost ele îngropate în timp sau, dimpotrivă, cum au apărut pentru că cineva a avut un interes. Tot cu scopul de a încadra totul în contextul ”România și problemele ei”. Vom pune întrebări la care nimeni nu vrea să răspundă. Dar asta nu înseamnă că ele nu trebuie puse, ci înseamnă că trebuie să le strigăm, să le urlăm, cât mai mulți, până când cei care trebuie să răspundă vor fi obligați să o facă. Presiunea pentru un stat competent, care să aibă grijă de cetățenii săi și să-i pună mai presus decât orice trebuie să plece de la fiecare dintre noi. Asta înseamnă a fi un bun cetățean. Vor fi și fețe noi care ni se vor alătura, le vom prezenta pe parcurs.”

 

În fiecare duminică, de la ora 22.00 cu un Best of al emisiunii Starea Nației și înainte și după ediția principală a știrilor Prima TV, Focus 18.00, Dragoș Pătraru vă așteaptă și cu Starea sănătății, un nou proiect educațional marca Starea Nației. Întins pe durata unui sezon și programat a se încheia cu o carte care va fi tipărită în 20.000 de exemplare, proiectul pleacă de la realitatea tristă că în România 5 din 10 copii și 8 din 10 adulți au probleme cu greutatea. Iar România este pe ultimele locuri la consumul de legume și fructe proaspete, deși are de 20 de ori mai mult teren agricol decât media UE.

Realizatorul Dragoș Pătraru a declarat: ”Citesc, studiez de mai bine de patru ani domeniul, așa am și reușit să slăbesc peste 30 de kilograme, fără să mă înfometez și fără să mai fiu în pericol de a mă îngrășa la loc. Am constatat – împreună cu soția mea, care e pe cale să devină nutriționist cu acte în regulă și va fi consultant al proiectului – că sistemul acesta – în care suntem educați doar să consumăm mult, cât de mult se poate – e creat de așa natură încât nimeni nu te învață pe bune ce să mănânci, cum să mănânci, ce se întâmplă în corpul tău când combini anumite tipuri de alimente (prescrise de altfel într-o veselie de tot felul de așa-ziși nutriționiști și de medici mult prea specializați pe o anumită nișă). Pe scurt, indiferent dacă vrem să ne îngrășăm sau să slăbim, am ajuns să mâncăm fără să ne hrănim. Și așa apar toate bolile cu care ne chinuim apoi toată viața. Și pentru că pe subiect e atât de multă gălăgie, întreținută abil cu dezinformări, oamenii renunță să mai caute, să-și mai pună întrebări. Așadar, proiectul este despre cum îți poți schimba viața în bine, prin adoptarea unor obiceiuri alimentare sănătoase. E vorba de prevenție, de cum ne ocupăm de sănătate când suntem încă sănătoși”.

 

Cele mai bune momente ale emisiunii pot fi urmărite pe www.stareanatiei.ro și pe aplicația Starea Nației, care poate fi descărcată gratuit din Apple store și Google play. ”Dezvoltăm totul în continuare și pe zona de online, unde deja comunitatea noastră se dovedește a fi foarte solidă, acolo vor fi rubrici dedicate exclusiv abonaților și donatorilor noștri, care vor primi săptămânal un newsletter cu texte scrise de echipa Starea nației și cu recomandări de lectură. De asemenea, se reiau și podcasturile ”Vocea nației” și ”Și de restul caramele” spune Dragoș Pătraru.

“O altă noutate este că telespectatorii care se vor filma adresând o întrebare vor primi răspuns direct de la mine, în emisiune, pe facebook, Instagram și canalul de youtube al emisiunii (care va depăși în această toamnă 100.000 de abonați)”, a mai spus Pătraru.

Media

TVR 2: Preselecţii „Câştigă România!” în Capitală

Published

on

Virgil Ianțu, gazda „Câștigă România!”, invită pasionații concursurilor cultură generală să se înscrie la preselecţiile unicului program de acest gen pe teme despre România din peisajul media!

 

În data de 15 noiembrie, între orele 14:00 și 19:00, la sediul Televiziunii Române, intrarea din strada Strada Ermil Pangrati nr. 28, sector 1, Bucureşti, fanii „Câștigă România!” au şansa să-şi împlinească visul: să devină concurenţi şi să câştige premiile puse în joc de TVR 2 şi TVR 2 HD.

Concurs unic în peisajul media, „Câștigă România!” vine în întâmpinarea dorinței fanilor şi îi provoacă pe toţi cei dornici să-şi testeze cunoştinţele de cultură generală pe teme despre ţara noastră şi să ia parte la preselecţiile celui de-al şaselea sezon.

 

Producţie 100% românească, a Televiziunii Române împreună cu compania Zucchero Media, “Câştigă România!” este o emisiune-concurs de cultură generală difuzată la TVR 2 şi TVR 2 HD prezentată de Virgil Ianţu. În fiecare ediţie, în platoul emisiunii se află trei concurenţi. Calculatorul alege de pe harta României un judeţ de graniţă ca punct de plecare, iar misiunea celor aflaţi în concurs este să ajungă într-un alt judeţ, tot de graniţă. Pentru a merge mai departe, participanţii trebuie să răspundă corect la întrebări de cultură generală ce au legătură cu judeţele “prin care trec”. Concurentul care reuşeşte să câştige zece ediţii consecutive, maximum de ediţii la care poate participa prin regulament, intră şi în posesia Marelui Premiu “Câştigă România”, un autoturism.

 

“Câştigă România!”a devenit una dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite emisiuni de gen din Romania, aceasta fiind remarcată şi la nivel internaţional. Emisiunea-concurs de pe TVR 2  s-a lansat pe piaţa internaţională, iar în premieră formatul românesc prezentat de Virgil Ianţu va fi adaptat pentru publicul american. Actriţa Whoopi Goldberg va fi producătoarea show-ului, care se va intitula „Win Your Country“.

În 2017, producţia TVR a fost selecţionată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). Un an mai târziu, concursul de cultură generală de la TVR 2 a fost selectat în finala “International Format Awards 2018”, la secţiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiţie internaţională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

Continue Reading

Media

Ştirile TVR vor fi prezentate într-un decor nou, dintr-un studio multifuncţional

Published

on

Emisiunile informative ale Televiziunii Române vor fi transmise, din 3 noiembrie 2019,  din Studioul 2 al TVR, care a fost transformat într-un platou TV multifuncţional, dotat cu tehnologie modernă, care asigură transmisia în sistem High Definition. Acest proiect este parte a unui proces mai amplu de modernizare a televiziunii publice care va emite integral, în sistem HD, pe canalele TVR 1 şi TVR 2.

„Noua identitate vizuală a Știrilor TVR oferă telespectatorilor o imagine comparabilă cu cea a unui program informativ de la orice post european”, declară Mădălina Rădulescu, director al Ştirilor TVR. „În spatele tehnologiei moderne rămâne, însă, esenţa ştirilor reprezentative pentru misiunea televiziunii publice. O selecție riguroasă, relevanţa informației şi credibilitatea dobândită prin verificarea atentă a surselor fac ca subiectele din cele aproape 12 ore zilnic de programe informative, difuzate pe canalele TVR, să servească interesului tuturor telespectatorilor”, adaugă Mădălina Rădulescu.

 

Transmisiunile din noul studio vor beneficia atât de tehnologia High Definition, cât şi de o dinamică vizuală sporită, asigurată de un Video Wall de 30 m² de led HD de înaltă rezoluţie, completat de un wall secundar de 15 m² în tehnologie IPS şi de un pachet grafic modern.

Ecranele sunt integrate într-un concept scenografic nou, realizat de arhitectul Petre Ţalea, care  asigură „identitatea Ştirilor TVR prin imaginea spaţiului creat atât prin formă, materiale, cât şi prin dispunerea spaţiilor de prezentare, inclusiv pe verticală”.

 

Studioul 2 al Televiziunii Române va găzdui Telejurnalele TVR 1 şi TVR 2, precum şi producţii de actualitate ale televiziunii publice.

 

Canalele TVR 1 şi TVR 2 ale Televiziunii Române vor emite, din 3 noiembrie 2019, integral, în sistem High Definition (HD), oferind telespectatorilor o experienţă vizuală care va dubla calitatea producţiilor precum „Vedeta populară”, „Câștigă România!”, „Dosar România”, „Dispăruți fără urmă”, „Memorialul durerii”, „Drag de România mea!”, dar şi a filmelor şi documentarelor TVR.

 

Canalele TVR 1 HD şi TVR 2 HD vor putea fi recepţionate în sistem digital terestru, la nivel naţional (DVBT2); prin satelit, în pachetul emis de SRTv, precum şi în sistem digital, la toţi operatorii de cablu din România.

Continue Reading

International

CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF

Published

on

CENTRAL EUROPEAN MEDIA ENTREPRISES VA FI ACHIZIȚIONATĂ DE PPF Tranzacția este evaluată la aproximativ 2.1 miliarde USD 4.58 USD per acțiune comună din clasa A în numerar 32% Premium la prețul de acțiune neafectat

Hamilton, Bermuda – 27 octombrie, 2019 – Central Media Entreprises Ltd. (“CME” sau “Compania”) (NASDAQ / Prague Stock Exchange: CETV) a anunțat astăzi că a semnat un acord final de achiziție a companiei de către un afiliat al PPF Group N.V. (“PPF Group”), într-o tranzacție în numerar evaluată la aproximativ 2.1 miliarde USD.

Conform clauzelor acestui contract, deținătorii acțiunilor comune din clasa A, emise și restante, vor primi 4.58 USD pe acțiune. Această evaluare reprezintă o majorare de aproximativ 32% din prețul acțiunilor CME, înainte de anunțul din 25 martie 2019, referitor la inițierea unui proces de explorare și evaluare al posibilelor strategii alternative de către Companie.

Jim Billock, Președintele Consiliului Director al CME, a declarat “Comitetul Special al Consiliului împreună cu consilierii noștri au realizat o evaluare extinsă a alternativelor implicând un număr semnificativ de părți strategice și financiare. Anunțul de astăzi reafirmă angajamentul nostru de a oferi valoare tuturor acționarilor.”

Printr-o declarație comună, Michael Del Nin si Christoph Mainusch, Co-Chief Executives Officers, au declarat următoarele: “În ultimii șase ani, în timp ce transformam acest business asigurând o creștere uimitoare a profitabilității, focusul nostru a fost acela de a crea valoare pentru proprietarii noștri. Această tranzacție care reprezintă punctul culminant al acestor eforturi, este corectă pentru acționari și o concluzie satisfăcătoare a uneia dintre cele mai reușite transformări ale unei companii de media de top din aceste timpuri. Ne bucurăm că Grupul PPF, cu rezultate de business deosebite în mai multe industrii, împărtășește perspectiva noastră asupra conținutului local și a capacității sale de a atrage audiențe mari în televiziune.”

Acest contract a fost aprobat în unanimitate de către CME Consiliul Director, în baza recomandării Comitetului Special al Consiliului. AT&T Inc, cel mai mare acționar al CME, a votat în favoarea tranzacției. Achiziția urmează să fie finalizată la jumătatea anului 2020, după ce va primi aprobările necesare și după ce se vor aduce la îndeplinire clauzele contractuale. Încheierea tranzacției nu este supusă niciunei constrângeri financiare.

Consilierii finaciari ai Companiei au fost Allen & Company LLC și Bank of America Merrill Lynch, iar consilier juridic a fost Covington & Burling LLP.

Despre CME: CME este o companie de media și divertisment cu afaceri în cinci țări din Europa Centrală și de Est, cu o populație cumulată de aproximativ 45 milioane de oameni. Operațiunile CME cuprind 30 de televiziuni în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady și Ring), Republica Cehă (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action și Nova Gold), România ((PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV Internațional și PRO TV Chișinău), Slovacia (TV Markíza, Markíza International, Doma și Dajto) și Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto și Kino). CME este listat la NASDAQ Global Select Market și la Prague Stock Exchange sub simbolul “CETV”.

Continue Reading

Trending