Connect with us

Evenimente

CAMPANIE: Postul de radio Virgin şi WWF-Romania, lupta împotriva despăduririi

Published

on

Estimările arată că 3 m2 de pădure virgină sunt tăiați la fiecare 1.2 secunde. Pentru a atrage atenția asupra problemei și a-i ajuta pe oameni să se implice, Virgin Radio si WWF-Romania, împreună cu McCann Worlgroup Romania au transformat statistica într-un ritm pe care cei mai populari artiști ai momentului, printre care INNA si Mihail și-au remixat cele mai recente hit-uri! 

Cifre alarmante: până în anul 2016, România a pierdut cca 10.000 ha de păduri virgine în fiecare an din cauza defrișărilor ilegale. Astfel, peste 10 000 m2 de pădure virgină dispăreau în fiecare oră. Asta înseamnă în medie 3 m2 la fiecare 1.2 secunde*.

Din 2012 până azi, WWF-România a evaluat peste 250.000 de hectare de pădure. Până acum, a securizat peste 41.000 de hectare din cele mai valoroase păduri seculare, din 20 de județe ale țării. Mai multe informații legat de acest proces pot fi găsite aici: http://www.wwf.ro/ce_facem/paduri/pduri_virgine/

Campania The Deforestation Beat transformă statistica îngrijorătoare într-un beat pe care îl putem auzi cu toți la radio, în piesele unora dintre cei mai importanți artiști, la fiecare 1.2 secunde. O dată cu acesta este anunțată și o platformă de donații, spre care ascultătorii sunt direcționati prin aplicația Shazam.

Artiști din România și nu numai sunt invitați să integreze beatul în piesele lor, transformându-se astfel în ambasadori ai campaniei. INNA, Mihail, Vanotek, The Motans și Grimus feat DJ Shiver au fost primii artiști care au răspuns provocării și au integrat în cele mai recente single-uri secvența The Deforestation Beat.

Secvența poate fi descărcată de aici: https://virginradio.ro/deforestationbeat/

 

“Pădurea virgină este un hotspot de biodiversitate. Aici avem zeci de mii de specii de animale și plante trăind în armonie de sute de ani. Mai mult decât atât, toate acestea, împreună, fac Pământul locuibil pentru noi. Faptul că avem aer respirabil și apă potabilă, hrană și spații de recreere, se datorează biodiversității, se datorează acestor hotspots de biodiversitate pe care trebuie să le protejăm. Și pe care putem să le protejăm. În era tehnologiei, în era conectivității și a hashtagurilor în care trăim, ne e greu să înțelegem de ce contează natura pentru noi, zi de zi. Ne e și mai greu să ne dăm seama ce putere avem să facem bine. Luptăm pentru protejarea pădurilor virgine din 2011 și ne bucurăm să vedem că din ce în ce mai mulți oameni susțin protejarea acestei valori, din ce în ce mai mulți tineri.”, a declarat Orieta Hulea, Director WWF România.

 

“Se intamplă să pierdem atâtea lucruri mișto în fiecare zi in țara asta. Și pentru multe dintre aceste lucru nu avem face. O dată pierdute nu le mai recuperam. Dar pentru unele putem face ceva. Pentru unele lucruri nu este “prea tarziu”.

Noi, Virgin Radio împreună cu WWF Romania vrem sa încurajăm romanii să salveze ultimele păduri virgine din Europa. Este o cauză extrem de importantă și este de datoria noastră să ne implicăm. Astfel ca, am introdus The Deforestation Beat, un remix care transformă statistici in beat-uri puternice. Este foarte simplu să te implici, doar asculți Virgin Radio, prinzi The Deforestation Beat, iar prin simpla scanare prin Shazam poți salva ultimele păduri virgine din România și Europa.“ Ionut Bodonea, Morning Show Host Virgin Radio România

 

“Ne pierdem pădurile. Lumea a auzit de problemă, dar nu este conștientă de gravitatea situației. Cifrele, staticicile, nu îi mai ating.

Soluția noastră a fost sa traducem statistica într-o formă care sa aibă impact asupra publicului. Am vrut să livrăm mesajul sub formă de entertainment, nu sub forma de avertismente care, la fel, nu mai sensibilizează oamenii.

Alt lucru la care am ținut a fost ca, atunci când oamenii ascultă melodiile remixate cu Deforestation Beat, să poată să se implice foarte ușor, folosind aplicația Shazam.” a declarat Cătălin Dobre, Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

“Deforestarea se întâmplă departe, în munți. Noi am vrut să aducem această problemă în fața ochilor, și mai ales în urechile tinerilor. De aceea am transformat statistica dură într-un beat pe care am remixat melodiile celor mai tari artiști din România. Tăierea copacilor devine o problema mai apropiată de tineri, iar oricine se poate implica în rezolvarea ei Shazamuind oricare dintre remixuri.” Lia Bira, Senior Art Director McCann Worldgroup Romania.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Evenimente

Cinci școli și licee din București au fost pictate în cadrul proiectului “Educație prin Artă”

Published

on

Timp de două săptămâni, cinci școli și licee din Sectorul 1 din București au intrat pe mâna artiștilor de street art, care au înfrumusețat pereții exteriori ai clădirilor prin picturi ce au legătură cu educația.

Pornind de la numele proiectului “Educație prin artă”, artiștii au pus în scenă picturi vesele și semnificative pentru școlari și liceeni. Mai precis, deși diferite, fiecare desen reprezintă “evoluția și conexiunea umană”.

Astfel, de la picturi cu scriitori (Alexandru Vlahuță și Goethe), cărți, până la imagini despre legăturile dintre oameni, elevii din Colegiul Tehnic Grivița, Colegiul Goethe, Liceul Al. Vlahuță, Școala Gimnazială nr. 192 și Școala Gimnazială nr. 175 se bucură de imagini colorate care le stimulează creativitatea chiar de la intrarea în școală.

Organizat de Primăria Sectorului 1 a Municipiului București prin Centrul Cultural al Sectorului 1 și Asociația pentru Educație, Dezvoltare și Implicarea Tineretului (EDIT), proiectul “Educație prin Artă” a reușit să unească artiștii stradali cu instituțiile publice pentru înfrumusețarea a cinci locuri în care se pun bazele educației viitoarei generații.

Continue Reading

Evenimente

Olympus se alătură Turneului Național „Școala Alergării”

Published

on

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, se alătură, în calitate de partener oficial, Turneului Național „Școala Alergării” de workshopuri susținute de Robert Hajnal, cel mai bun ultramaratonist din România. Turneul se defășoară în perioada noiembrie 2018 – februarie 2019, în 10 orașe mari din țară, atingând teme de discuție precum tipuri și principii de antrenament, tipuri de alergători sau sfaturi pentru alergare. 

„Școala Alergării” este primul turneu național de workshopuri dedicate alergătorilor interesați de îmbunătățirea performanțelor sportive, sub îndrumarea lui Robert Hajnal, unul dintre cei mai buni alergători din lume. Inițiativa are la bază dorința de a îi ajuta pe participanți să înțeleagă modalitatea corectă de abordare a alergării, astfel încât să se atreneze eficient și să minimizeze riscul accidentărilor.

Olympus s-a alăturat Turneului Național scoala alergarii în calitate de susținător al unul stil de viață activ și echilibrat. Alergarea este unul dintre sporturile cele mai populare din România, practicată de un număr din ce în ce mai mare de persoane, iar Olympus este un promotor al mișcarii și activității fizice.

„Practicarea unui sport reprezintă o modalitate de a-ți îmbunătăți sănătatea și stilul de viață. Dintotdeauna, viziunea companiei a fost congruentă cu manifestarea unei responsabilități sociale față de cei din jurul nostru, astfel că ne dorim să fim alături de <<Școala Alergării>>, în misiunea lor de a ajuta alergătorii să își atingă potențialul”, a declarat Mădălina Toma, Brand Manager Olympus România.

„Iubesc alergarea montană, sunt om de munte și îmi doresc o lume în care fiecare om practică sport și își pune pe primul plan sănătatea. Mă bucur că am găsit în Olympus un partener în misiunea mea de a-i ajuta pe alergători să își îmbunătățească performanțele sportive și să se antreneze eficient și corespunzător”, a declarat Rober Hajnal, fondator al Turneului Național „Școala Alergării”.

Prin acest parteneriat, Olympus își continuă misiunea de a încuraja oamenii să integreze în stilul lor de viață practicarea unui sport. De-a lungul timpului, compania a sprijinit, prin diverse campanii de responsabilitate socială, sportivii paralimpici, în efortul lor de a obține performanță, încurajând comunitățile să se alăture inițiativei.

Continue Reading

Cultura

AGERPRES a prezentat la Londra expoziția de fotografie

Published

on

Agenția Națională de Presă AGERPRES a prezentat luni, 12 noiembrie, la Institutul Cultural Român din Londra, expoziția de fotografie România: Evoluție și documentarul video „Marea Unire – România, la 100 de ani”, în cadrul unui eveniment organizat de către Ambasada României în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, cu ocazia sărbătoririi Centenarului Marii Uniri.

Evenimentul desfășurat la sediul ICR vine la numai o zi după celebrarea a 100 de ani de la data Armistițiului, care a marcat sfârșitul Primului Război Mondial.

La eveniment a fost prezent și Ambasadorul Extraordinar şi Plenipotenţiar în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, Dan Mihalache, care a felicitat AGERPRES pentru derularea acestui proiect la Londra. „Mulţumesc AGERPRES pentru această expoziţie şi pentru filmul documentar, emoţionant pe alocuri, legat de Marea Unire. Filmul şi expoziţia ne aduc aminte de preocupările unor generaţii care au avut credinţă şi idealuri, deoarece realizarea acestui proiect istoric nu s-ar fi putut face fără credinţă în idealuri”, a menţionat diplomatul român.

De asemenea, Magda Stroe, coordonator activitate ICR Londra, a declarat în cadrul evenimentului:„Suntem bucuroși că am găzduit expoziția de imagini și documentarul <<Marea Unire – Romania, la 100 de ani>> realizate de AGERPRES, pentru că au permis publicului britanic al ICR Londra să devină martor ocular al evenimentelor care au marcat destinele a trei generații de români”.

Atât expoziția, cât și filmul au fost apreciate de cei prezenți la eveniment, deopotrivă români și străini, care au primit și albumul fotografic realizat de AGERPRES, o ediție specială dedicată Centenarului Marii Uniri, ce conține 100 de imagini din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

 

Despre filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Documentarul „Marea Unire – România, la 100 de ani” este o invitaţie la o călătorie emoţionantă şi captivantă, trăită şi nu doar povestită de oameni pentru care România înseamnă şi o colecţie de momente istorice importante în naşterea acestui stat. Practic, AGERPRES a mers pe urmele celor care au înfăptuit Unirea: în Basarabia, Bucovina de Nord şi Transilvania, iar urmaşii celor care au pus umărul la reîntregirea ţării deschid culisele celui mai important moment istoric. Prin vocea celor care povestesc, descoperim că suntem o naţiune fără graniţe. România, la 100 de ani aduce cu sine o istorie care continuă să se scrie.

 

Despre expoziția România: Evoluție

Expoziția de fotografie, numită România: Evoluție, cuprinde imagini ce fac parte din arhiva AGERPRES, care reflectă viața cultural-artistică, politică și sportivă a țării, dar și câteva fotografii din arhiva Associated Press. Expoziția cuprinde și cele mai bune fotografii realizate în ultimul timp de către fotoreporterii AGERPRES, care ilustrează evoluția României. Totodată, AGERPRES a realizat și un album cu același nume, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de fotografii din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

Continue Reading

Trending