Connect with us

Evenimente

15 înotători au susținut cauza Hope and Homes for Children la Swimathon

Published

on

Dragoș Bucurenci și Vladimir Drăghia au înotat alături de coechipierii lor pentru ca familia Violetei să rămână unită și să se mute într-o locuință nouă

Sâmbătă, 30 iunie, 15 înotători au participat la Swimathon București pentru a susține cauza Fundației Hope and Homes for Children și au strâns fonduri pentru a ajuta o mamă și cei 4 copii ai ei să rămână împreună. Printre înotători s-au aflat Dragoș Bucurenci, director de dezvoltare al Hope and Homes for Children, Vladimir Drăghia, Ambasador Team Hope, și actorul Alex Călin. Cele trei echipe formate din câte 5 înotători au reușit să strângă peste 21.000 lei pentru a oferi condiții de trai decente Violetei și celor 4 copii ai săi.

Energie și multă voie bună au transmis cei 15 înotători ai Hope and Homes for Children care au participat sâmbătă la cea de-a șasea ediție a Swimathon București, desfășurată în bazinul olimpic din cadrul Clubului Sportiv Dinamo. Înotătorii, împărțiți în trei echipe, au parcurs în total 155 de lungimi de bazin în serii de câte 45 de minute, fiind motivați de gândul că astfel vor putea strânge mai mulți bani pentru a-i ajuta pe copiii Violetei să aibă o viață mai bună.

Violeta este o mamă singură care locuiește cu cei patru copii si săi cu vârste cuprinse între 6 și 14 ani în județul Prahova, într-o cameră de doar 6 metri pătrați, în condiții precare. Mama și copiii locuiesc într-o curte cu alți membri ai familiei Violetei, însă nu au niciun drept legal ca să stea acolo și ar putea fi evacuați oricând. Mama copiilor are un ajutor social de 550 de lei pe lună, bani insuficienți pentru a asigura chiar și hrana în unele zile. Aceste condiții i-au împins către gesturi extreme, copiii ajungând uneori să cerșească prin trenuri.

„E un mare privilegiu să-i poți ajuta pe cei mai puțin norocoși decât tine. Le mulțumesc tuturor celor care au donat pentru ca familia Violetei să rămână împreună”, a spus Dragoș Bucurenci, director de dezvoltare, Hope and Homes for Children.

Situația Violetei și a copiilor ei l-a impresionat pe Mihai Leontescu, un susținător al Fundației Hope and Homes for Children, care a solicitat ajutorul organizației pentru a-i sprijini pe copii. Astfel, cei mici au fost înscriși recent la un after school unde merg zilnic pentru a-și face temele, iar cel mai mic dintre copii merge la logoped. Mama își dorește cu orice preț să își păstreze copiii alături și vrea să le ofere un alt fel de viitor, dar are nevoie de sprijin pentru a depăși situația actuală.

Conduși de dorința de a ajuta această familie, cei 15 înotători s-au mobilizat și au încercat să convingă cât mai mulți oameni să doneze bani pentru a le oferi șansa unui trai mai bun Violetei și copiilor ei. La Swimathon, echipele Hope One, Gabi & Beto și Team Hope au înotat și au încercat să parcurgă cât mai multe lungimi de bazin într-un timp cât mai bun. Din Team Hope au făcut parte Dragoș Bucurenci, Vladimir Drăghia, Vladimir Biasutti, antrenor World Class, actorul Alex Călin și Cătălin Paterau. Echipa Hope One a fost formată din Daniel Mihalache, Lucian Barbu, Alina Iordache, Viviana Mârza și Ana Maria Stoica, iar din echipa Gabi & Beto au făcut parte Mihai Leontescu, Simona Leontescu, Rodica Girigan, Oana Petroff și Vlad Girigan.

Cred că este de datoria mea, acum, că mesajul meu poate ajunge la foarte mulți oameni, să încerc să fac bine. Propriul exemplu este o modalitate foarte bună de a dezmorți conștiința celor care ne urmăresc. Swimathon este un exercițiu foarte bun, atât pentru mine, cât și pentru ei”, a spus Vladimir Drăghia, Ambasador Team Hope.

Banii strânși de înotătorii Hope and Homes for Children la Swimathon vor fi folosiți pentru a ajuta familia Violetei să se mute într-o locuință nouă, cu suficient spațiu pentru toți membrii familiei, unde cei mici să se simtă bine și să se poată pregăti pentru școală. Fundația o va susține în continuare pe Violeta să își găsească un loc de muncă pentru a asigura toate condițiile necesare copiilor, evitându-se astfel separarea copiilor de mama lor.

Cei care vor să ajute familia Violetei și să contribuie la strângerea sumei de 22.000 de lei o pot face prin donații pe platforma Swimathon, până la data de 31 iulie, pe pagina dedicată cauzei Hope and Homes for Children: https://2018.swimathonbucuresti.ro/prevenirea-separarii-copilului-de-familie/.

Acesta este al doilea an în care Hope and Homes for Children participă la Swimathon București și înotătorii strâng fonduri pentru familiile aflate în porgramul de prevenire a separării copilului de familie desfășurat de Fundație. Competiția de înot și strângere de fonduri, aflată la a șasea ediție, este o inițiativă a Fundației Comunitare București și a găzduit anul acesta 25 de proiecte ale organizațiilor din București și Ilfov.

Evenimente

Conferința Marketing în Direct: Inteligența artificială în marketing

Published

on

Azi ‚doer’. Mâine ‚thinker’

Această e definiția noului marketer. Altfel, care va fi diferența între ‚roboţi’ și oameni? Fiindcă un studiu Gartner arată că în anul 2020, 85% dintre interacțiunile cu clienții nu vor mai fi gestionate de oameni: inteligența artificială și comunicarea digitală vor juca un rol esențial în acest sens.

Deja multe companii au implementat bot-uri de chat pentru a rezolva cerințe minime ale clienților. „Roboţii” devin mai ‚destepţi’ pe zi ce trece (/pe bit decodat). Tehnologiile cognitive pe care ‚învăţarea’ lor se bazează includ machine learning, rețele neuronale de învățare profundă, sisteme bazate pe reguli, procesarea limbajului natural și automatizarea proceselor.

Să nu care cumva să crezi că nu faci parte din ‚peisaj’: dacă într-o zi nu ai știut ce film să vizionezi pe Netflix, fii convins/a că un algoritm AI (Artificial Intelligence) de recomandare ți-a influențat decizia. De pe magazinele online sigur ai cumpărat printr-un algoritm de asociere. Iar dacă ai comandat un taxi printr-o aplicație, atunci află că un algoritm AI de localizare a fost folosit pentru a-ți trimite cea mai apropiată mașină.

Azi roboții software pot emite facturi, scrie mailuri, deschide atașamentele, completa formulare electronice, introduce date, scoate rapoarte și îndeplini multe alte sarcini, pe care până mai ieri le făceai tu. Așa cum interpretezi un mesaj din caractere tipografice, imagini, obiecte, scene și activități, un robot reușește același lucru prin vizualizarea computerizată. Ca și tine, el poate recunoaște un discurs, îl poate transcrie automat, ba chiar vorbi în locul tău (pentru că te știe pe ‚dinafară’) – ceea ce înseamnă procesare / generare de limbaje naturale. Cum reușește? Utilizând baze de date cu cunoștințe și reguli pentru a-și automatiza procesele de deducție. La ora actuală cea mai complexă formă de machine learning este învățarea profundă (deep learning) și implică rețele neuronale cu multe straturi de variabile abstracte, imposibil de interpretat de către oameni.

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Mă bucur că o conferință de digital marketing are curajul să abordeze o temă atât de actuală și de tehnică în același timp (inteligența artificială). La nivel SEO ne ‚confruntăm’ de ceva timp cu algoritmii Google de inteligență artificială, care fac mult mai dificilă activitatea de optimizare a site-urilor. Aceste provocări ‚imping’ însă industria către inovație, motiv pentru care este important să discutăm despre ele și să le înțelegem.”

 

Andreea Moisa, Managing Director & Fondator Beans United – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Automatizarea acțiunilor de marketing a fost un prim pas spre o comunicare personalizată. Pe măsură ce se dezvoltă capacitatea de a interpreta și a învăţa din datele colectate, marketerii vor putea să treacă de la presupuneri și ipoteze la campanii inteligente.”

 

Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” declară: „Astăzi ‚maşinile inteligente’ se găsesc printre noi, se integrează tot mai mult în viața noastră de zi cu zi, deseori chiar fără ca noi să realizăm. Când traducem un text cu Google Translate, îi hrănim sistemul de ‚traducere neurală’, care încearcă să ‚inţeleagă’ vorbirea umană și să adapteze traducerea în funcție de context. Începând cu anul acesta, Gmail încearcă să descopere email-urile al căror conținut indică urgență, pentru a-i aminti utilizatorului să răspundă. Aproape 400.000 români folosesc activ Instagram. Nu toți știu, însă, că rețeaua analizează emoji-urile folosite pentru a înțelege sentimentele din spatele textului ori că Instagram studiază relația dintre imagini și hashtags, în încercarea de a plasa utilizatorul într-o categorie demografică utilă pentru marketing. Peste 250.000 români folosesc Uber, mulți considerând că, spre deosebire de mulți taximetriști, aplicația nu ‚se uită la om’ când face prețul unei curse. Probabil mulți ar fi surprinși să afle că, de fapt, Uber studiază istoricul curselor trecute pentru a estima valoarea pe care fiecare pasager este dispus să o plătească, manipulând suma finală la nivel individual. Google, Amazon, Facebook, Instagram, Apple, Uber… De fiecare dată când folosim o aplicație pe telefon sau vizităm un site în browser, contribuim la procesul de ‚învăţare’ al unui robot. Fiecare dintre noi este, de fapt, un ‚profesor’ care le predă roboților materia ‚gândire umană’. Putem doar să sperăm că ne vom dovedi profesori responsabili.” 

Conferința „Marketing în Direct”, ajunsă la ediția a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic București, prin vocile specialiștilor: Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp), Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitaţii speciali ai cocktail-ului care închide ediţia, care a împlinit primul deceniu, sunt cântăreaţa Jezebel şi pianistul Alexandru Burcă.

Parteneri: Brandweb, Profi, Seroussi, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Pegas, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Piramida, Flormar, Papioane.ro, Touch Antibacterial, SANA, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Pegas, Nikon, SEOMark, Marketing Romania, Marveii888, Claus Web, Trendy Sound, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, Capital, BIZ, Curierul National, NewsWeek, Forbes, Sapte Seri, Imedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, ManagerExpress.ro, National FM, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, Cariereonline.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media, Romania Pozitiva.

Continue Reading

Cultura

Un român se numără printre marii câștigători ai competiției Huawei Next Image

Published

on

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei în țările din centrul, estul și nordul Europei, și-a desemnat câștigătorii. Printre cei care au impresionat juriul cu fotografii extraordinare realizate cu ajutorul telefonului mobil se numără și un român. 

Costin Mocanu a fost desemnat câștigător în două dintre cele șase categorii ale competiției. Portretele realizate de el s-au clasat pe prima, respectiv a doua poziție în categoria „Faces”, iar în categoria „Hello, Life”, juriul i-a acordat primul loc. Fotografiile sale au fost alese dintr-un total de peste 67.600 de instantanee înscrise în competiție de fotografi din peste 20 de țări. În perioada 9 iulie – 27 august, fotografiile au primit în total aproape un milion de voturi.

Pentru cele trei poziții obținute, caștigătorul va intra în posesia unui premiu care constă în: suma de 4.000 de euro, două laptopuri Matebook X și un smartphone Huawei P20 Pro. În plus, cele două fotografii ale sale desemnate câștigătoare vor fi publicate în revista National Geographic.

Marele câștigător al competiției „Huawei Next Image” este un fotograf din Ungaria, care a surprins într-o imagine emoționantă lupta cu una dintre cele mai necruțătoare boli. Fotografia sa s-a numărat printre instantaneele care au adunat cele mai multe voturi din partea publicului.

Rekapavo (Ungaria), Marele premiu

Câștigătorul marelui premiu va primi 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și se va bucura de experiența unei expediții foto în Italia. În plus, instantaneele surprinse de acesta vor fi publicate în revista National Geographic.

Câștigătorul categoriei „Nature”, în care au fost înscrise nu mai puțin de 26.600 de fotografii, provine din Ucraina, în vreme ce câștigătorii categoriilor „Good night”, „Check in” și „Storyboard” sunt din Polonia, Bulgaria și Cehia.

Câștigătorii fiecărei categorii vor intra în posesia unui premiu de 2.000 de euro și vor primi un laptop Matebook X, iar fotografiile lor vor fi publicate, de asemenea, în revista National Geographic. Nu doar marii câștigători au fost premiați. Cei clasați pe locul doi vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, iar cei care s-au clasat pe locul trei și câștigătorul desemnat de public vor intra în posesia unui Huawei P20.

Toate fotografiile câștigătoare au fost desemnate pe baza a trei caracteristici principale: valoarea artistică, unicitatea și calitatea imaginii. Juriul a fost format din șase profesioniști de renume din diferite domenii artistice: Dominic Branco, fotograf oficial al National Geographic, Alex Lambrechts, fotograf certificat Leica, Tomasz Lazar, laureat al World Press Photo, Bobby Anwar, un renumit fotograf danez și celebra actriță Gal Gadot. Grupul a fost completat de Yanming Wang, președintele Huawei Consumer Business Group Huawei CEE & Nordic.

Vrem ca iubitorii de fotografie să găsească în smartphone-urile noastre dispozitivele perfecte cu ajutorul cărora să surprindă în imagini spectaculoase momentele pe care le trăiesc. Miile de fotografii înscrise în competiția Huawei Next Image ne încurajează să explorăm în continuare, împreună cu utilizatorii de telefoane mobile din întreaga lume, posibilitățile unei noi generații de arte vizuale”, a declarat președintele Huawei Consumer Business Group Huawei CEE & Nordic.

Numărul mare de fotografii înscrise în competiția Huawei Next Image, dar și numărul mare de voturi pe care acestea le-au primit demonstrează că fotografia realizată cu ajutorul telefonului mobil devine tot mai populară. Datorită performanțelor tehnologice moderne, smartphone-uri precum Huawei P20 Pro, lider în clasamentul DxO al celor mai bune telefoane din punct de vedere al capacității camerelor foto, sunt capabile să redea fotografiilor efecte uimitoare. În plus, datorită camerei triple dotate cu funcția de recunoaștere a imaginii, funcției night-mode și inteligenței artificiale, Huawei P20 Pro permite utilizatorilor să realizeze instantanee asemenea unui fotograf profesionist.

Continue Reading

Cultura

Opera Comica pentru Copii a inceput stagiunea cu premiera „Romania Muzicală”

Published

on

În zilele de 8 și 9 septembrie, copii și adulți au trecut pragul Operei Comice pentru Copii (OCC), cu ocazia deschiderii noii stagiuni. Primăria Capitalei, prin OCC, a prezentat, în premieră, spectacolul ,,România Muzicală”, cu fragmente din cele mai frumoase creații muzicale ale unor celebri compozitori români.

În perioada următoare, bucureștenii sunt invitați să descopere farmecul valsurilor în ,,Poveste vieneză”, un impresionant spectacol de balet prezentat, în premieră, la Sala UnderGrant. Celebrul musical ,,Sunetul muzicii”, în regia și coregrafia lui Răzvan Mazilu, revine, începând cu 15 septembrie, la Opera Comică pentru Copii cu șase reprezentații la Sala Mare.

Sâmbătă și duminică, 8, respectiv 9 septembrie, în Salonul Mozart, Ansamblul Liric al Operei Comice pentru Copii i-a încântat pe micii spectatori și pe familiile lor cu cele mai frumoase fragmente din creația unor mari compozitori români precum George Enescu, Ciprian Porumbescu sau Iosif Ivanovici, în spectacolul ,,România Muzicală”. Sonoritățile vibrante și armoniile de o frumusețe copleșitoare au emoționat și bucurat pe cei aflați în sală, care au apreciat momentul cu multe aplauze. Luna aceasta, spectacolul va mai putea fi urmărit în zilele de 15 și 16 septembrie, de la ora 10.00, în Salonul Mozart.

Cea de-a doua premieră a lunii septembrie propune spectatorilor de toate vârstele o călătorie în frumosul oraș austriac Viena. Sâmbătă, 15 septembrie, în Sala UnderGrant, va avea loc premiera baletului ,,Poveste Vieneză” în care grația și eleganța sunt la loc de frunte. Luna aceasta, reprezentațiile sunt programate în zilele 15, 16, 29 și 30 septembrie.

Cei care nu au apucat să vadă superproducția ,,Sunetul muzicii” în regia și coregrafia lui Răzvan Mazilu, vor putea să se bucure, în a doua jumătate a acestei luni, de extraordinara punere în scenă a musicalului creat în 1959 de Richard Rodgers și Oscar Hammerstein. Spectacolul, cu distribuții diferite, are programate șase reprezentații în zilele de 15, 16, 22, 23, 29 și 30 septembrie.

 

Încep înscrierile la Atelierele ,,Micul Artist

Din 10 septembrie, Opera Comică pentru Copii dă startul înscrierilor la o nouă serie a Atelierelor ,,Micul Artist”, care se vor desfășura între 17 septembrie 2018 și 31 mai 2019. Anul acesta, seria atelierelor cuprinde o paletă largă de domenii, de la fotografie, street dance, scenografie, cor, flamenco, actorie, balet și artă medievală până la cele nou adăugate în această stagiune: atelier de dansuri populare, de blockflote, de step și ateliere de comunicare și de pantomimă. Toți copiii care doresc să se înscrie la Atelierele Micul Artist sunt așteptați la preselecțiile organizate la sediul OCC din Calea Giulești nr. 16, în perioada 10-15 septembrie. Programul poate fi consultat pe www.operacomica.ro.

 

Abonamentele OCC, Toamna jocurilor și Escape Room la OCC

Peste 100 de abonamente pentru întreaga stagiune au fost deja achiziționate. Cei care doresc să își asigure locul din timp la evenimentele artistice ale OCC își pot cumpăra abonamente din rețeaua  bilete.ro. Acestea sunt clasificate pe mai multe categorii: Premiere OCC, cu prețuri între 300 și 500 de lei și acces la 5 premiere în Sala Mare, Avanpremiere OCC, cu prețuri între 150 și 250 de lei, cu locuri la 5 avanpremiere din Sala Mare și Clasic OCC, care costă între 200 și 500 de lei, cu loc la 10 reprezentații de weekend în Sala Mare. În funcție de variantă aleasă, abonamentele cuprind puzzle-uri, seturi cadou și obiecte promoționale OCC.

Începând cu 15 septembrie, în fiecare weekend, cei mici împreună cu familiile lor sunt așteptați la Toamna Jocurilor, în Grădina Operei Comice pentru Copii. Echipa OCC a pregătit numeroase activități pentru copiii de toate vârstele: jocuri, puzzle-uri, ateliere de pictură, benzi desenate, follow me dance, Aventura Park și o zonă de relaxare.

Tot în 15 septembrie, Opera Comică pentru Copii lansează Escape Room OCC, două camere decorate în stilul a două dintre cele mai iubite povești ale copilăriei – Harap Alb și Punguța cu doi bani – cu o mulțime de indicii ascunse pe care cei mici vor trebui să le descopere într-o oră. Activitatea este recomandată copiilor cu vârsta de cel puțin 7 ani. Biletele sunt disponibile pe bilete.ro.

 

S-au pus în vânzare biletele pentru ,,Poveste de Crăciun”

 

Opera Comică pentru Copii a pus deja în vânzare biletele pentru spectacolul mozaic ,,Poveste de Crăciun”, în regia maestrului Cristian Mihăilescu. Producția va avea loc în ajun de Moș Nicolae, în data de 5 decembrie, la Sala Polivalentă din București, începând cu ora 19.00. Biletele se pot achiziționa de pe bilete.ro.

Opera Comică pentru Copii este o instituție publică de cultură aflată în subordinea Primăriei Capitalei și a Consiliului General al Municipiului București, condusă din anul 2014 de către soprana Felicia Filip. Unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează, Opera Comică pentru Copii are lunar aproape 15.000 de spectatori, iar în stagiunea 2018-2019 are programate peste 600 de reprezentații, dintre care 11 premiere.

Continue Reading

Trending